Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Recenze & Zkušenosti

Štěpán Binko

Apple je podvodník, iPhone 3G šmejd a já tupá ovce.....

Tak jsem si koupil iPhone 3G. Ne, že bych nevěděl, do čeho jdu, protože jeho první generaci používám několik měsíců, ale to, co si Apple dovolil na českém trhu, je do nebe volající ukázka neseriózního přístupu a nebojím se říct, že i drsného podvodu na zákazníky. Ano podvodu, protože Apple nabízí produkt, který není možné v tuzemských podmínkách rozumně používat!

25.8.2008 v 12:13 | Karma článku: 47.53 | Přečteno: 53990 | Diskuse

Štěpán Binko

Calgon - používá ho vůbec někdo?

Jestli něco považuji za typickou ukázku toho, jak vnutit lidem naprosto zbytečný a nepotřebný produkt, tak je to právě Calgon, známý změkčovač vody, jehož používání doporučují přední výrobci praček. Prý zachrání naše pračky před hnusným a zlým vodním kamenem, čemuž v kontextu doporučení výrobců vůbec nerozumím. Já být na jejich místě, tak chci tržby z prodaných náhradních dílů, ale oni asi ne. A co Vy, používáte Calgon?

30.7.2008 v 13:25 | Karma článku: 41.03 | Přečteno: 8768 | Diskuse

Štěpán Binko

Když nám developeři neříkají pravdu aneb čarování s realitou...

Chcete si pořídit vlastní bydlení? Tak pozor! Realita prodeje bytů je občas drsná a prodejci jsou často schopni učinit cokoli, aby svůj projekt něčím vyšperkovali. Prostě papír snese všechno. Sám jsem se o tom přesvědčil a vy se pojďte pobavit tím, na co všechno se dá "zapomenout" při tvorbě vizualizace bytového projektu, vizualizace, která prodává.

29.5.2008 v 15:15 | Karma článku: 33.08 | Přečteno: 3791 | Diskuse

Štěpán Binko

O2 v akci aneb jak udělat ze zákazníka blbce (pokračování)...

Před necelým měsícem jsem zde popsal humornou historku s převodem telefonního čísla své kolegyně od O2 k Vodafone. Jak se v diskuzi ukázalo, podobně humorné historky neprožívá moje kolegyně sama, stejně postižených klientů jsou totiž desítky. Chcete se pobavit tím, jak celý příběh dopadl po necelém měsíci? Tak prosím, poslední výmluva O2 je totiž vskutku originální.

28.4.2008 v 10:44 | Karma článku: 27.49 | Přečteno: 4141 | Diskuse

Štěpán Binko

Když z Vás někdo dělá blbce aneb O2 v akci

Určitě jsme se všichni někdy ocitli v situaci, ve které jsme přestali věřit v lidský rozum nebo v to, že něco funguje a fungovat vůbec může. Někdy se ale opravdu zadaří perlička, nad kterou se zpětně smějete ještě několik let a která jen tak nezapadne. Aktuálně se s Vámi chci podělit o zkušenost z procesu převodu dvou telefonních čísel od společnosti O2 k Vodafone. Bavíme se tím celá firma a třeba to před víkendem pobaví i Vás. Operátoři a pracovníci velkých firem kde jedna ruka neví co dělá druhá jsou někdy prostě k popukání. Co naplat, že z nás zkouší dělat blbce.

4.4.2008 v 13:47 | Karma článku: 38.37 | Přečteno: 8419 | Diskuse

Štěpán Binko

Konec modrého teroru aneb je čas udělat O2 pá pá....

Docela mě inspiroval blog o konkrétních zkušenostech jiného bloggera s jednou z našich pojišťoven (ČPP). Autor mě přesvědčil o tom, že blog kromě sdělování osobních prožitků, vylévání si srdíčka a hádkách o tom správném politickém názoru, může sloužit i k předání zkušeností mezi spotřebiteli. Přidávám tedy svou osobní zkušenost o tom, jak jsem ve firmě minimalizoval náklady na telefonní poplatky a co nám to přineslo a jaké peripetie to s sebou nese. Jestli si z toho někdo vezme ponaučení je jen na něm. My ušetřili opravdu dost.

1.4.2008 v 23:08 | Karma článku: 27.07 | Přečteno: 5743 | Diskuse

Štěpán Binko

Sony VAIO - notebook raději nepřenášet, nevydrží to

Sedím doma na sedačce a projíždím své oblíbené stránky a blogy. V televizi frčí Gynda v křoví a tak můj mozek disponuje dostatečným množstvím volné mozkové kapacity pro nasávání nových informací. Od klávesnice mě odtrhne jenom hlas MUDr. Ženíška, takhle ztvárněný samčí zoufalec se totiž jen tak nevidí. Dlouho jsem na nějaké čtení neměl čas a tak to doháním. Rudolfa Havlíka zatím nikdo k dalšímu článku nezlomil a ostatní mí favorité se také odmlčeli. Nakonec jsem narazil na skvělý článek od nedostižného Patrika Bangy o nákupu a reklamaci sedačky v Asku. Článek nemá chybu a přečetl jsem ho s velkou chutí. Mám podobnou zkušenost, sice ze světa IT, ale je to podobně zábavné.......

18.1.2008 v 1:08 | Karma článku: 28.81 | Přečteno: 8142 | Diskuse

Štěpán Binko

UPC – geniální šikana stávajících zákazníků

Vadí mi firmy, které šikanují své stávající zákazníky. Firmy, jejichž management ještě nepochopil, že je snažší stávajícího zákazníka udržet, než nového v těžkém konkurenčním boji získat. Jedním z příkladů firmy, která potenciálním zákazníkům krásně zpívá a na stávající kašle je poskytovatel kabelové televize UPC. Navíc tak nehorázně okatým způsobem, že člověk neví, jestli má brečet nebo se hystericky smát. Řeč bude o jejich zákaznické lince.

13.12.2007 v 19:06 | Karma článku: 31.89 | Přečteno: 4293 | Diskuse
Počet článků 288 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5195

Jsem obyčejný chlap, manžel skvělé ženy a otec čtyř úžasných dětí. Bytostně věřím v člověka a jeho schopnosti. Mám rád golf, slivovici, dobré jídlo a víno. Z některých věcí jsem už vyrostl, z jiných ještě ne a z některých doufám, že nevyrostu nikdy.

Miluji lidi a svět kolem sebe a každý den se snažím žít naplno. Řídím vlastní firmu (Internet Projekt, a. s.) a občas někde něco utrousím nebo napíšu o správě obsahu v digitálním věku nebo digitálním marketingu.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.