Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

DMTR

24. 3. 2008 21:30
I Mořský vlk

se občas obrátí přes zábradlí. Já to zažil, i když mně jako novici se to nestalo. Musím ale Štěpáne uznat, že takhle jsem se na Velikonoce ještě nenasmál, promiň. Dovedu si to totiž do puntíku představit, jelikož mám za sebou zatím jednu zkušenost, která by možná mohla taky někomu přinést zadostiučinění... Tak jsem tedy stejně jako ostatní zvědav na blížící se ? závěr!8-o

0 0
možnosti
MP

tridvaraz

20. 3. 2008 11:29
Co se vleče neuteče...

ale už se těším na finále.

Pak si to přečtu celý ještě jednou v kuse.

R^

0 0
možnosti
TM

Tomach

18. 3. 2008 9:43
Situace

Chlape rekl bych ze asi s zenskyma moc zkusenosti nemas a nebo nejsi spravne pohotovy. Trapasy se stavaji, je jen na nas jak se k nim postavime. Faktem je ze pokud chces svadet zenskou tak vyraz o pachu v ustech nebo sahodlouhe diskuse o ucpanem zachodku opravdu nejsou to prave orechove. Take Tvuj pocit o tom ze zenske rady lituji chlapi neni zrovna dvakrat pravdivy. Urcite ne ze zacatku vztahu kdy zenskou "balis" neni taktika skripnuteho chudacka mozna nejlepsi. Trapas se jmenem.... no to je vazne trapas, to nezne polovicky moc nezapominaji :) Ale mozna se dalo neco zachranit ve smyslu 'Aaaa... prece jenom reaguje!" nebo podobne.

Nevim jak to skonci, tak uvidime. Hodne stesti :-)

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

18. 3. 2008 10:23
Re: Situace

Ahoj, musíš to přečíst od prvního dílu, abys pochopil, že jde o sekvenci těch skečí vzhledem k času a že hlavně vůbec nešlo o taktiku skřípnutého chudáčka, což jednak nejsem a druhak jsem nikdy nepoužil. Plány byly přesně opačné, proto mi přijde úsměvné, jak se to všechno zvrtlo ;-D.

Ta série trapasů (ber, že zatím jsme u 3. dne) ti zabrání chovat se normálně a všechno to začne tím, že den prozvracíš na palubě a s tím nic prostě nenaděláš. Stějně tak s tím záchodem, přečti minulý díl, pointa není o vyprávění. To šlo mimo mě a  nešlo o  taktický záměr ;-).

A trapas se jménem - já bych to pochopil říct jakýkoli jiný, ale tohle? To bylo fakt moc a zbytečný a věř, že v nic přehrát to nešlo ;-D.

0 0
možnosti
AH

nyny.

17. 3. 2008 19:38
tedy člověče

na tohle pokračování jsem stepovala denodenně na blogu, dal jste si na čas, já myslela, že to už bude poslední díl a ono pořád nic...šmankote kdo to má vydržet, my zvědavci...tak honééééééééééééééééém další pokračování R^

PS: Teda Alice je fakt divná, ale zas je fakt, že se říká, že loď prověří vztahy a lidi vůbec...doufám, že jste si jí nevzal, nebo jestli ano, tak snad se ke konci trochu probere...i když ta Adéla to je fakt neodpustitelné hihi

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

17. 3. 2008 19:46
Re: tedy člověče

Já už jsem myslím ten počet dílů avizoval, bude to víc, určitě minimálně ještě 2 (konec na lodi, Athény a návrat). Jinak další díl samozřejmě píšu ;-D.

Ke zbytku no comment, protože byste přišla o pointu ;-).

0 0
možnosti
M

Majklova_proxy

16. 3. 2008 21:58
Pekne prosim...

...hlavne nekratit!

Teda, jak rika muj tatik, dkryz se certu otevre prdel, tak to stoji za to. ;o)

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

17. 3. 2008 8:02
Re: Pekne prosim...

Joo, o je hezký přísloví ;-);-D.

Jinak já to s tím krácením přehánět nebudu,  nebojte, je to vyprávění a popisuje a má popisovat i to všechno kolem, prostředí, pocity a ne jen uvést bodový výčet trapných situací ;-DR^.

0 0
možnosti
TAMAŠ

tvrdá a malá a šikovná

16. 3. 2008 18:38
Tak šup další díl!!

Už jsem na tom závislá :-)

0 0
možnosti
KK

CarolusIV

16. 3. 2008 12:56
Dobrý vyprávění

tohle dovede ocenit jen někdo, kdo prožil podobné.  Připomíná mi to trochu 4 týdny na 10ti-metrové plachetnici v Turecku.

Pište dál !!!

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

16. 3. 2008 17:17
Re: Dobrý vyprávění

Díky, ono by to šlo krátit, ale je to vyprávění a já se chtěl vypsat ze všech svých pocitů a nálad, tak abych nevynechal nic podstatného. Když to pak po posledním dílu složíte jako mozaiku a hlavně když se do toho zkusíte vžít.... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MK

Michal Kant

16. 3. 2008 12:44
:)

:-)

0 0
možnosti
TAMAŠ

tvrdá a malá a šikovná

16. 3. 2008 11:00
Ježiš co je ta Alice tak kyselá

S tím snad mohla počítat že na lodi nepujde všechno snadno :-)

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

16. 3. 2008 17:15
Re: Ježiš co je ta Alice tak kyselá

Myslím, že nepočítala, ale vnímejte to v tom celém kontextu, znali jsme se pár dní a asi čekala brutální romantiku a já od první dne.....;-D

0 0
možnosti
C

Cody666

16. 3. 2008 10:57
lol

no roztahany je to jako bible (kdyby to bylo desetkrat kratsi, bylo by to vzhledem k obsahu porad dlouhy) a stale, stale nevidim ty tragicke a priserne situace, ktere byly od zacatku slibovany

podobne veci  si kazdy zazil na vikendovem vyletu za prahu, neni treba vyprava na more, sakra nac ten tijátr? 8-oRv

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS