Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Benik

3. 7. 2009 21:54
Trest za převod telefonního čísla od O2

Rovněž jsem převáděl číslo z O2 na Vodafone. Nejprve O2 tak dlouho otálel s provedením převodu, až číslo pro převod (po 14 dnech) ztratilo platnost. Na podruhé se to podařilo. Tedy, došlo k převodu. Na telefonní číslo převedené na Vodafone se lze dovolat z telefonů pod Vofadonem a T-Mobilem, nelze na něj volat ale z O2. Opačně to funguje. Rovněž SMSky poslané z telefonu na O2 mi nedojdou. Hádejte, kdepak je asi chyba?

0 0
možnosti
C

czFikus

3. 7. 2009 12:07
A VĚŘ JE TO MŮŽE BÝT HORŠÍ !!!

Co zažila tvoje kamarádka je jen slabý odvar toho co teď zažívám já. Tohle všechno už mám za sebou ale opačným směrem.Tedy že jsem přecházel k O2 ale O2 za 3 týdny nebylo schopno číslo přijmout. Až jsem prodělal to co popisuješ krát 2 tak se číslo k O2 převedlo a...   ....  a O2 ho vypnulo !!!;-O   Teď už je to týden co při zavolání na moje číslo se ozve že neexistuje ;-( Týden V O2 tvrdí že to do 24 hodinu bude ok že je to jen drobnost. Je to banda neschopnejch tupejch hajzlů nebo to prostě jen dělají naschvál.Kdo ví....

0 0
možnosti
DO

Žádný_nick_není_volný

31. 5. 2008 15:45
Lze koupit výsledek rozhodčího řízení?

Chápu to správně, že se snažíte čtenářům předestřít myšlenku, že pokud si do svých smluv vtělí rozhodčí doložku s tím správným (a předem domluveným) rozhodcem v hlavní roli, může se spolehnout, že jakýkoli případný spor je předem rozhodnut v jeho prospěch? Tedy systém "náš zákazník - náš pán", což je vlastně kupování výsledku "rozhodčího soudu" za peníze?

0 0
možnosti
ZK

SID09

3. 7. 2009 23:08
Re: Lze koupit výsledek rozhodčího řízení?

Nejedná se o předestření myšlenky, ale o konstatování holého faktu. Tento institut by měl být podle mého soudu ihned zrušen - pokud se chceme aspoň trochu považovat za právní stát.!!;-O

0 0
možnosti
DO

Žádný_nick_není_volný

31. 5. 2008 15:45
Lze si koupit předem výsledek rozhodčího řízení?

Chápu to správně, že se snažíte čtenářům předestřít myšlenku, že pokud si do svých smluv vtělí rozhodčí doložku s tím správným (a předem domluveným) rozhodcem v hlavní roli, může se spolehnout, že jakýkoli případný spor je předem rozhodnut v jeho prospěch? Tedy systém "náš zákazník - náš pán", což je vlastně kupování výsledku "rozhodčího soudu" za peníze?

0 0
možnosti
MP

tridvaraz

8. 4. 2008 19:15
Podobná zkušenost s ADSL

syn to u O2 rušil, protože dřív než měl, vysolil pokutu 5000. To bylo v říjnu. Dodnes mu chodí faktury na neposkytovanou službu, na ně upomínky, tak reaguje, že nemá co platit, oni že má co platit, on na to - vypověděl jsem to a zaplatil za to pokutu, oni - nenene, týden si pinkají a fakturu zruší. A do měsíce zase a znovu. Kdyby byl tu pokutu nezaplatil, asi by se jich nikdy nezbavil, protože podle mají v systému nastaveno výpovědi "topit". Jsou to h a j z l o v é.

0 0
možnosti
V

vlcatko

8. 4. 2008 9:45
Ahoj štěpo!

Ahoj štěpo, ty tomu zase dáváš?  Ty dokonce kopíruješ příběhy někoho jiného,vždyť to není autentické? To bych mohl také říct,že si opět vymýšlíš nebo si to přibarvuješ kvůli návštěvnosti.Ty ty ty ......

No dle tvého příběhu, si za to paní může sama. Nemůže přece na prodejnu poslat syna,když syn je ještě v plenkách a pokud by si neštastnice zašla na prodejnu poprvé,tak by ji řekli,že na Tandem to funguje jinak. A musí říct,že mě tam dost věcí nesedí,ale to jsem u tvých blogů vcelku zvyklý.

Jinak si myslím,že jsi se vcelku projevil. Dle tebe má operátorka mozek z krabičky od zápalek a ty jseš strašnej chytrolín. Chlapče,měl by ses nad sebou zamyslet. Nejseš středem vesmíru.

P.S: Už si aspoň dal nějakou tu novinku na ten tvůj web přidal, nebo to pořád flákáš a poslední je z roku 2005 ? Vy tam máte prd co dělat v té vaší fabrice, z takovou tou neušéfuješ. :-)

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

8. 4. 2008 12:08
Re: Ahoj štěpo!

Teda vlčátko, vlčátko - ty máš se mnou nějaký problém? Nějaký mindráček? Já hned v úvodu píšu, že příběh není můj, koho je a že mě ten někdo požádal ať ho zveřejním. Stačí si to v klidu přečíst ;-D.

Klidně si říkej, že si opět vymýšlím - ostatně když si to udělal naposled a já ti na to konkrétně odpověděl, tak už si se nevzmohl na nic.  Ostatně i mailová komunikace s tebou byla úsměvná.  Argument žádný, jenom osočení a výsměch - tak si posluž. Svědčí to o tobě a ne o mě;-). Posledně si tvrdil, že si vymýšlím s výší faktury a když jsem ti napsal konkrétní výši i variabilní symbol, tak si zmlknul. Takže co ti vadí teď, jen se rozepiš, povídej.

Kdybys to opravdu četl, tak bys zjistil, že ta paní hned na začátku na prodejně byla, strávila tam skoro hodinu a udělala vše, co jí dotyční po řekli.

0 0
možnosti
H

halohalo

7. 4. 2008 17:07
Tak takový BORDEL

za komoušů nebyl. Banda současných lumpů v bílých límečcích vyrábí pro klienty takové podmínky pro zrušení nebo převod smlouvy atd., že by to nedokázalo ani to nejhorší komunistické prase. ;-€;-€

0 0
možnosti
V

vlcatko

8. 4. 2008 9:47
Re: Tak takový BORDEL

Chlapče,když byl komunismus,tak tvůj taťka ještě masturboval ve vaně.

P.S: Jinak pro info: Jedinný T-Mobile Vás nepustí i při zaplacení smluvní pokuty, prostě si ty 2 roky musíte vytrpět, to je nefér, ty komunisto.

0 0
možnosti
H

halohalo

7. 4. 2008 17:03
Typická chyba ve špatné komunikaci.

A snaha operátora znepříjemnit klientovi přechod na jiného operátora. Za špatnou komunikaci nemůže nikdo. ;-D;-D

0 0
možnosti
M

medvid007

7. 4. 2008 14:05
Byla to chyba Vodafonu

Dobrý den,

když se to podařilo po vygenerování nového PAC pro tandemové karty, byla chyba u vodafonu. Nic jiného nemůžu dodat. Cílená kampaň proti O2(Y)

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

7. 4. 2008 16:58
Re: Byla to chyba Vodafonu

Četl jste vůbec, co ten článek popisuje a o čem je? V čem byl největší problém? Ten bordel se smlouvou, neschopnost sdělit kde a v čem je chyba i přes písemné žádosti?. Proč, když vy na základě inet. diskuze víte kde ta chyba je, proč to hned neřekli oni? Hmm.. Nebo, že by to bylo jinak. Srry.

Podle mě je to jinak, teprve až po absolutním vyhrocení situace to tam začali řešit "nestandardní" cestou a najednou to šlo. Čemuž odpovídá také to, že to vyřešili na straně O2 (těžko to pak mohla být chyba někoho jiného). A fakt, hlavně jde o ty obstrukce....

Jinak klidně si myslete, že mě platí Vodafone, tomu se už můžu jenom smát ;-D. Pracujete-li u O2, jsou tam jasné identifikační údaje tak si to ověřte.R^

0 0
možnosti
MN

212321

5. 4. 2008 8:55
O2 a ADSL

Podobnou anabázi jsem zažil při převodu  ADSL  k Volny. Na prodejnu jsem musel 3x. Největší problém byl v tom, že mi tam řekli, že musím vypovědět i smlouvu na telefon. To se ukázalo nakonec jako blbost, protože bez toho nemohl Volny ADSL zřídit. (převod telefonní linky si zařizuje sám nový poskytovatel, jak jsem zjistil později)  Musel jsem tedy znovu zrušit výpověd a poté ji podat znovu, čímž se všechno zákonitě prodlužovalo.

Nevím, zda je to od O2 úmysl (kasírovat co možná nejdéle) a nebo absolutní neznalost problematiky ze strany zaměstnanců firmy.

Ty telefonáty s různými pracovníky a jejich vzájemně si odporujícími radami a doporučeními bych nespočítal.

0 0
možnosti
E

eNden

5. 4. 2008 13:30
Re: O2 a ADSL

Tak tomu nerozumím. Co jste získal jiného od Volny než že máte stále tutéž pevnou linku, tytéž kabely (rozvody) a tentýž ADSL jako od O2 ? 8-o

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS