Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Sampis

10. 7. 2008 16:42
Pane Binko upřímně

článek se nepovedl. Velmi se nepovedl. Chápu, že jde o výkřik jako reakci na určitou situaci, ale ...

Chcete se dopouštět násilí na starší ženě s odůvodněním, že tak nečiní policie. Kde bude hranice?

Vydáváte se za liberála, přesto vám nejsou vlastní základní principy svobody. Jsem naprosto pro to, aby psovod zodpovídal za svého psa. To již nyní platí. Pokud něčí pes bezdůvodně zapříčiní někomu těžké poškození zdraví, nebo smrt, jedná se o nedbalostní trestný čin. Pokud za něj dostane tu nejnižší možnou sazbu, jakékoliv výše pokut a zákazy to nevyřeší.

Pane Binko, přemýšlejte spíš co činit, aby  soudy fungovaly, policie pracovala a strážníci dohlíželi na pořádek. Nesnažte se brát pomstu do svých rukou, nebo se to obrátí proti vám.

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

10. 7. 2008 17:28
Re: Pane Binko upřímně

Jéje, předpokládal jsem, že čtenář pochopí určitou míru nadsázky. Samozřejmě není cílem, aby strážníci řezali koženým řemenem důchodkyně, jejichž psi kálí na chodník. Stačilo by, aby se problému alespoň trochu věnovali...

A k tomu liberálnímu pohledu - už jsem to psal jednou. Liberální pohled neznamená, že si každý může činit co chce - to je anarchie. Svoboda moje končí tam, kde začíná svoboda druhého a tudíž lejno zmíněného kokršpaněla nění důkazem svobody dotyčné dámy, ale projevem porušení osobní svobody mojí a všech ostatních, kteří se mu musí vyhýbat nebo do něj šlápnout....

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

10. 7. 2008 15:28
Souhlasim,

ale souhlasila bych jeste vic, kdybych tu konkretni situaci videla. Jsem pejskarka, ktera po svem psu peclive sbira. Psi exkrementy mne vadi. Jsem take ale chodkyne, ktera se desi agresivnich prazskych ridicu, kteri se me na moji zelenou snazi prejet (chodim do prace pesky a techto situaci zazivam docela hodne). Takze v situaci lejno na prechodu kontra muj zivot a bezpeci, volim to druhe ;-)

0 0
možnosti
MR

Martina 77

10. 7. 2008 14:41
je to tak

Ach jak mi mluvíte z duše.. kdybych byla diktátorem, chov psů bych povolovala pouze majitelům zahrad (domků se zahradou) s tím, že pes může být pouze na zahradě… ať si kadí tam, alespoň by ubylo pokousaných… a už slyším ty protiargumenty „ochránců zvířat“….;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS