Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Flynn

12. 7. 2009 21:21
Stepane

Stepane, zda se mi to tak trochu plakani nad necim, co stejne asi moc nemuzete zmenit. Protoze jsem si ale vydedukoval, ze Vasi profesi je iT, tak se zcela jiste ridite heslem, ze co funguje, nema se menit. Bohuzel ne tak asi nejaka rychlokvaska v MAFRE. Asi nejaky MBA - Mlady, Blby, Agresivni...

Ale bohuzel tento nesvar od 10 k 5 sleduji posledni dobou hodne castou - inetbanking CSOB, zmena sortimentu v potrefene huse, TESCo jsem prejmenoval na "Let's go" (sila je nove TESCO,/MY/Maj na Narodni - never again!!!).

Abych pravdu rekl, jiz mne zacina kakat. A asi prestanu byt slusny...

0 0
možnosti

Milan Brlík

8. 7. 2009 20:13
No toš

třeba to je jen chvilkový výpadek, prostě špatné rozhodnutí jednoho člověka. Máš pravdu, že ta změna je příšerná - trvalo mi asi dvacet sekund, než jsem pochopil, co vlastně reklama chce říct a pak jsem asi minutu přemýšlel, jak někoho mohlo napadnout propagovat předplatné papírových novin dvaceticentimetrovým barevným bannerem ... o ty upoutávky na blogy by snad ani nešlo, lidi si na ně časem zvyknou ... ale teda ta obrovská reklama ... uvědomují si páni manažeři kolik peněz tím denně tratí? Kocourkov ... :-)

0 0
možnosti

Bright

7. 7. 2009 11:11
SOUHLASÍM SE ZMĚNOU VZHLEDU STRÁNEK.

Bloggeři v poslední době měli pocit, že to jsou oni kdo dělají noviny či politiku. Dostali místo, které jim patří. R^

0 0
možnosti

Flynn

12. 7. 2009 21:16
Re: SOUHLASÍM SE ZMĚNOU VZHLEDU STRÁNEK.

Ovsem noviny, kteri by lide necetly, to mohou zabalit. A v dnesni dobe ruznych e-zinu by zase nebyl problem si najit jinou "staj".

Podobne jsem napr skoncil s Youtube, kdyz mi nechteli zverejnit ma videa, kde jsem si pridal nejakou muzikou z mno legalne koupenych CD. Nekiopiruji, nedelam velke umeni, pouze videa pro mne a mou rodinu, ev. pro inspiraci jinym lidem.

Ne kazda zmena "k lepsimu" je opravdu zmena k lepsimu.

obdobne jsem prestal chodit do me drive nejoblibenejsi hospdy Potrefena husa zmena jidelnicku, stazeni kelta. Halt si pecena belgicka zebirka  a nejaky stout budu muset dat nekde jinde...

0 0
možnosti

hurkajan

7. 7. 2009 4:07
poplatnost době ...

...šidí ostatní proč bych nešidil i já...potom řvem v obchodě nad zmetkama a šizeným jídlem konzervama...kdo to ...sem dal...:-P;-( karma!!

0 0
možnosti

Rudolf Havlík

1. 7. 2009 17:49
Ahoj

konečně se taky v něčem úplně neshodneme. já si myslím, že za tu dobu se na blog spousta lidí naučila chodit a stejně jsou to pořád dokola ti samí. ti si blog najdou a i když je prostor věnovaný blogům na hlavní straně minimální, nevadí mi to, protože někdy je dobré si uvědomit, že možná nejsme všichni tak dobří skvělí a nejlepší na světě. píšeme sem z vlastní vůle a kdo chce, ten může psát jinam nebo na svý weby. obávám se ovšem, že to potom už nepřináší to pravé exhibicionistické potěšení a čtenost bude minimální. Ten prostor tady máme a pokud budeme opravdu psát tak dobře, že předčíme půlku světa, budeme mít na portále větší prostor. Jednoduše z praktických důvodů. Dokud sem budeme v drtivé většině jen přežvýkávat nadpisy z Idnesu a řešit každej den to samý téma, pak není důvod k většímu prostoru. A když se mrkneš na blogy a trochu si je pročteš, možná mi dáš za pravdu, že na to zatím nemáme. Zas tak moc se nestalo.

0 0
možnosti

Štěpán Binko

1. 7. 2009 18:54
Re: Ahoj

Pozadí vysvětlím osobně, ale jinak je fajn, že nejsme tak úplně stejní, stačí ta barva vlasů a fakt, že jsme se zatím skoro vždy shodli ;-);-D.

0 0
možnosti

Semper2

30. 6. 2009 23:42
máte slovník bolševického politruka Vy "zpátečníku"

copak nevíte, že publikujete na avatgardním portále... taková nespravedlnost! Soudruzi z i.dnes to jistě myslí dobře;-);-D

0 0
možnosti

Flynn

12. 7. 2009 21:24
Re: máte slovník bolševického politruka Vy "zpátečníku"

R^ Dooobry!!!

0 0
možnosti

Wild..Dog

30. 6. 2009 22:32
Možná by

to vyřešily RSS záložky, prostě si přidám další kanál a nic mě neuteče.

0 0
možnosti

qui n tana

30. 6. 2009 22:25
karma

stepane, karma. take jsem nemile prekvapen, co se stalo a je to trochu na skodu. ale na druhe strane - jak uz tu nekdo psal - vyber clanku na titulku blogu byl hodne diskutovatelny, take vyber VIP blogeru je znacne pochybny (krome Tebe a par dalsich blogeru, kterych si vazim, jsou tam vesmes pochybne existence, nezridka dokonce tezke psychiatricke pripady), takze ani se vydavateli nedivim, ze udelal tento krok. je to v jeho kompetenci, ale take na druhe strane je to take jeho chybou, ze se blog na idnes pomalinku zvrhnul v skoro zumpu.

0 0
možnosti

wiki5.5

7. 7. 2009 5:05
Re: karma

i diky vam soudruhu qui n tano, ktery nikdy neopomene sdelit svuj nadnazor o pochybnych existencich a tezkych psychiatrickych pripadech...

0 0
možnosti

petulie chrupavková

30. 6. 2009 22:15
Víš co?

Já Ti tu Tvoji naivitu závidím.

Rambousková

0 0
možnosti

Štěpán Binko

30. 6. 2009 22:19
Re: Víš co?

Větva to napsal dobře. Z těch v Rx udělali voly, z těch v R3 pak supervoly Rv. Ach jo....

0 0
možnosti

praveverka

30. 6. 2009 17:09
změna se stala včera

Osobně bych ještě nespěchal s unáhlenými závěry. Nechme šéfíky iDnesu v dalších dnech rozhodnout. Praxe bude nejlepším ukazovatem zda to bylo dobré rozhodnutí či nikoliv :-) Buď ubyde aktivních blogerů nebo čtenost blogu-uvidíme. Zítřek moudřejší večeraR^

0 0
možnosti

Štěpán Binko

30. 6. 2009 18:30
Re: změna se stala včera

Nechci strašit, ale v pátek přijde další.... ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS