Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K-D

7. 9. 2009 22:53
A co takhle udělat pro spotřebitele slovník

třeba Actimel = syrovátka,

nebo vysvětlit, že vodní kámen z pračky neodstraní Calgon (ten jen zabrání jeho usazování), ale obyčejný ocet jednou za pár měsíců.

Ovšem za nejkrásnější považuji reklamu na jedné hospodě u Plzně - Čerstvý burčák po celý rok.

0 0
možnosti

Štěpán Binko

8. 9. 2009 9:47
Re: A co takhle udělat pro spotřebitele slovník

Ahoj Karle,

o Calgonu jsem už kdysi psal, ten mě taky "baví" a celoročně čerstvý burčák, to je prostě výsměch, o tom žádná! ;-)R^

0 0
možnosti

Limburger

7. 9. 2009 22:21
Ohledně "másla jako další story" bych byl Štěpáne opatrný...

(kdo nechápe, viz příspěvky níže v diskusi kdesi kolem 13:50). Těmto, celkem nedávno publikovaným věcem, bych si na Tvém místě netroufal konkurovat. Ale když už se tváříš, že do toho másla skoro jdeš, držím palce, hlavně se přitom moc neupatlej. ;-) 

.

http://ekonomika.idnes.cz/test-i-levna-masla-jsou-kvalitni-daw-/test.asp?c=A090320_1160303_test_kvr

.

http://data.idnes.cz/g/eko/infografika_vysledky_testu_masel.html

0 0
možnosti

Štěpán Binko

8. 9. 2009 9:59
Re: Ohledně "másla jako další story" bych byl Štěpáne opatrný...

Člověk se někdy na blogu i upatlá, s tím se nedá nic dělat. A co se toho testu týče, tak ho znám a smál jsem se mu tehdy a směju se i teď. U většiny českých másel je uvedeno, že jsou dobře roztíratelná, což mě prostě baví, protože z vlastní zkušenosti vím, že tam jsou značky, které prostě nerozetřeš. Takové Čerstvé máslo z Poděbrad nebo Tatra nebo máslo z Madety, to jsou másla, u kterých něco takového napsat zavání tím, že test buď nebyl "nezávislý" nebo byli "odborníci" úplně mimo.

Navíc o másle jsem už jednou psal a někdo od fochu tam celkem fundovaně vysvětlil, proč jsou naše másla taková, jaká jsou. Já mám oblíbenou jednu značku, protože je to máslo, má máslovou chuť a ještě se v pohodě roztírá a ta v testu není. Mohu jenom spekulovat, ale možná i proto, že by systém hodnocení postavila na hlavu. A to je přitom ve většině obchodů....

0 0
možnosti

Dr. Fe1

7. 9. 2009 21:31
Rozpor obalu a reality

Mě nedavno znechutil příkrý rozpor podoby výrobku na obalu a reálné podoby výrobku. Konkrétně u hermelínu se zeleným pepřem, který je na obrázku zobrazen tak, že povrch je doslova obalen kuličkami pepře a má tudíž černo-zelenou barvu. Viz zde

http://www.k-mart.cz/pribina-kral-syru-hermelin-se-zelenym-peprem-45-120-g/detail-122-674.html

V reálu je v krabičce normální bílý hermelín, kde skrz bílou plíseň na povrchu sem tam prosvítá kulička pepře ..... vyloženě dělají ze zákazníků blbce.

0 0
možnosti

Limburger

7. 9. 2009 22:12
Re: Rozpor obalu a reality

;-D pročítám článek a diskusi a tohle mě fakt na závěr rozesmálo nejvíce. Pane, sýr camembertového typu, v Čechách typicky tzv. hermelín, je měkký plísňový zrající sýr, který i po zakoupení v průběhu doby použitelnosti běžně mění své organoleptické vlastnosti. Jednoduše, ve Vašem případě plíseň přerostla pepř (ten už na sýru, na rozdíl od oné ušlechtilé plísně, nijak neroste). Tak to třeba běžte reklamovat a napište, jak to dopadlo. ;-D 

0 0
možnosti

editi

7. 9. 2009 16:40
Mě nejvíce rozesmějí lidé

typu Binga. Žrouti a kupci podle reklam. Pak si stěžují, že byli podvedení a dehonestují nejen reklamu ale i samotný výrobek. 18 minut je správně. Od Namočení rýže do vody, uvedení do varu a následné úpravy rýže. Jenom Bingo tu sděluje čtenářstvu mylné informace. Se jenom divím, že nepodá žalobu na klamavou reklamu.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Bětka

7. 9. 2009 16:46
Re: Mě nejvíce rozesmějí lidé

Vy ten pytlík s rýží namočíte a necháte máčet? Já tedy nejméně 10 x properu v čisté vodě, jednak abych se zbavila škrobu,ale taky špíny. Prach z balíren jíst nemusím.

0 0
možnosti

st.st

7. 9. 2009 16:29
Bětko, sehnal jsem pro Vás informace o "másle"

V názvu se nesmí podle vyhlášky vyskytovat slovo máslo. Ale upřímně: kdo si toho všimne? Jak se tedy pozná máslo od směsného tuku? Především podle složení. Máslo smí obsahovat pouze mléčný tuk a žádný jiný.

http://ekonomika.idnes.cz/test.asp?r=test&c=313374

Vypadají jako másla, ale jen na první pohled. Osobně bych rostlinný tuk využil jen maximálně při pečení, ale i tak vše začínám nahrazovat pouze vodou. Co se margarinu týče, tak zde je pěkná kritika dvou stran. Tudíž má i oponenta, který se snaží obhájit rostlinné tuky, lež bez úspěchu.

http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1414&pjmeno=&kredit=&p1=

0 0
možnosti

Bětka

7. 9. 2009 16:44
Re: Bětko, sehnal jsem pro Vás informace o "másle"

Děkuji, aspoň vím,že to,co kupuji já, je fakt máslo. To vaše z domácího zdroje vám trošku závidím.Ale všichni nemůžeme mít všechno,že.

0 0
možnosti

pidla

7. 9. 2009 16:12
Karma , príma nápad,

  a ;-Ddíky, přivodil jste mi úsměv, ten mne přepadne vždy, když si vzpomenu na Jirotku... Hned jsem šla Saturnina hledat.

0 0
možnosti

Štěpán Binko

7. 9. 2009 16:30
Re: Karma , príma nápad,

Saturnin nemá chybu a dokonce se mi moc líbí i film, Vízner je prostě Saturnin! ;-DR^

0 0
možnosti

PeTaX

7. 9. 2009 16:09
Mezera ve vzdělání, Štěpáne

Neumím hrníčkovou rýži!!! Hrníčkové knedlíky jo, jsou prima.

Přihrajte mi prosím recept. Rád se naučím jiný postup. Díky.

0 0
možnosti

Štěpán Binko

7. 9. 2009 16:29
Re: Mezera ve vzdělání, Štěpáne

Hrnek vody na půl hrnku rýže ;-), ale stejně to pak ještě "ladím" ;-DR^.

0 0
možnosti

Bětka

7. 9. 2009 15:08
Trouba

Pro mě je noční můrou pečící horkovzdušná trouba.Jakmile něco kuchtí manžel, mám 100% jistotu,že tuk přetékající z pekáče utvoří na dně trouby krásně hnědý a odolný povlak.Ale před týdnem jsem v naší sámošce Hruška našla cosi na odstranění mastnoty a připáleného jídla za asi 49 Kč. Hned jsem to podle návodu použila,nechala týden působit a fakt jsem byla jak v TV reklamě-stačilo setřít hadříkem.;-D Bohužel,název si nepamatuji, hned bych vám jej doporučila.

Pane Binko, s tím přejetým salámem jste mě dostal! Temnou spíž nemám, když ho pověsím v kuchyni, tak ho chlapi bleskurychle sní. Tak ho asi pověsím v ledničce,no. On u nás doma stejně dlouho nepřežije...:-)

0 0
možnosti

Štěpán Binko

7. 9. 2009 15:29
Re: Trouba

Ano, ten hnědý spálený povlak umím taky ;-D;-).

Jinak salám kamkoli, ale lednice mu fakt nesvědčí, o tvrdých sušených sýrech ani nemluvě ;-)

0 0
možnosti

Johan4

7. 9. 2009 14:31
Malá oprava,

Saturnin spolupracoval s dědečkem hlavního hrdiny, nikoliv se strýčkem.

0 0
možnosti

Štěpán Binko

7. 9. 2009 14:36
Re: Malá oprava,

Svatá pravda a omlouvám se tímto za celou KPNSN a jdu to hned opravit! ;-)R^

0 0
možnosti

Jana Kolářová

7. 9. 2009 14:13
mě nejvíc drtí reklamy na čisticí prostředky

... ze dvou důvodů:

1. NENÍ možné, aby připečený pekáč, sto let nemytá vana nebo umyvadlo šedé od vodního kamene zazářily po jednom setření houbičky napuštěné čímkoliv, kromě lučavky královské (to pak ale stejně rychle mizí i prsty, které houbičku drží). Každý jistě zažil připečený pekáč - pokud to nejde dolů ani dřevěnou škrabkou za použití značné síly, je vyloučeno, aby to povolilo přejetím jedné houbičky s nějakým zázračným amido-amino-hyper-trinitro-perchlor-čehokoliv...

2. Kdybych měla doma tak špinavou vanu, umyvadlo, sporák, dřez, jako bývají v těch reklamách, zalezu do medvědí díry a nevystrčím ani špičku nosu, protože by si všichni mysleli, že jsem největší špindíra na světě.

Řešení? Nabízím trochu ulítlé, ale mně se osvědčilo. Jednou jsem v drogerii

0 0
možnosti

Jana Kolářová

7. 9. 2009 14:13
Re: mě nejvíc drtí reklamy na čisticí prostředky

věnovala asi půl hodiny studiu složení mnoha přípravků na vany, dlaždičky, sporáky etc. Když jsem se skoro na každém účinném dočetla, že při styku s pokožkou si musím jít nechat k doktorovou useknout ruku, koupila jsem velké balení normálního šamponu na vlasy a myju s tím všechno - podlahu, dlaždičky, umyvadlo. Když to člověk nedělá jen na Vánoce, jde to snadno a ještě to krásně voní. Zdravím :-) JK

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS