Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AC

Dr. Fe (20)

28. 3. 2012 9:28
Bingo, je nejvyšší čas omluvit se nám slušným lidem ......

... a prosit za odpuštění. Za to, že jsi po léta podporoval ODS s jejími Janoušky a Bémy. Máš-li alespoň trochu slušnosti v sobě, tak je nejvyšší čas k napsání omluvného blogu. Schovávániím se nic nevyřešíš

3 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

21. 5. 2012 17:22
Re: Bingo, je nejvyšší čas omluvit se nám slušným lidem ......

Další opakovaná lež hloupého anonymního diskutéra, který je na tom tak špatně, že si podobnými výžblebty musí dodávat sebevědomí 8-o;-D8-o.

0 0
možnosti
DZ

Clovek obycejny

2. 3. 2012 0:48
Vím že je to špatně

ale já už jsem zcela apatický. Klaus milost tuneláři - ach jo nepřekvapil, superekonom Sobotka v Tv a já nevím zda se mám smát, až se za břicho popadat či si vzít kapesník a jít hořekovat do komory, Kalousek opět zvýší daň z DPH no comment, můj "oblíbenec" Drobil mi do televize vysvětlí co je to slušný člověk........ a mohl bych pokračovat dál a dál. To nejde ustát. Nevím co mi řekně můj syn až vyroste, ale rozhodně mu už teď není co závidět.

0 0
možnosti
RF

franc@fírek nevl.dvojče

22. 2. 2012 16:06
V jádru máte pravdu, někteří dostanou přes "držku"

Ale, vraťme se k věci, Štěpáne, volil nebo nevolil ty zloduchy?:-P ?

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

24. 2. 2012 12:59
Re: V jádru máte pravdu, někteří dostanou přes

Volil jsem už hodně barev vč. volby, že jsem nevolil vůbec. Takže jaké zloduchy myslíte? A kteří jsou ti čistí? Pokud jde o oblíbený výšplecht hloupých anonymů, že pracuji v žoldu ODS a jsem jejich volič, tak ne, ODS jsem volil jednom jednou a to někdy v devadesátých letech....

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

22. 2. 2012 11:31
Aniž bych chtěl navádět k trestným činům:

dobrá kamarádka to včera glosovala pregnantně: "Optimisté se učí anglicky, pesimisté čínsky, a realisté se ozbrojují".

0 0
možnosti
RF

franc@fírek nevl.dvojče

22. 2. 2012 15:03
Re: Aniž bych chtěl navádět k trestným činům:

Nejmenovala se ta kamarádka Fanda M.?:-P

0 0
možnosti
D(

Dr.Fe (7)

21. 2. 2012 23:36
Ty od nich jistě oprávněně dostaneš

Za to že jsi mafiány dlouhá léta volil a podílel ses na založení tohoto balkánského kmotrovského systému. To já mám svědomí čisté.

5 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

22. 2. 2012 14:18
Re: Ty od nich jistě oprávněně dostaneš

Další z úsměvných siláckých výpadů nevychovaného neurvalého anonymního lháře? ;-D8-o

Koho jsem dlouhá léta volil? Vy to víte? Víte prd..... A koho jste volil vy, že máte svědomí čisté? Nebo snad jen další pokus, jak vyvolat diskuzi nějakým falešným předpokladem? Třeba takový že jsem roky volil ODS?

0 0
možnosti
O

oslik

19. 2. 2012 10:12
Nedají nám přes držku.

Vyřeší to "elegantněji". Nedají nám důchod. Protože nebude z čeho...

0 0
možnosti
JD

maudite

19. 2. 2012 5:47
Skutecne deni

nejenom v cr je totalne ponoreno do konspirace a lidi uz davno prestali stihat aktivne sledovat to co se deje. Se soucasnou urovni vzdelanosti ujel radovemu obyvatelstvu vlak a pro ty kteri jsou na tom s rozhledem lepe je prichystana hromada navnad na ktere se spolehlive chytnou a do toho sajrajtu se dobrovolne ci nedobrovolne zapoji. A ti co ne to dotahnou jen na velice skromny zivot. Navic organizace spolecnosti je zdevastovana a snahy o rocbiti institutu rodiny maji patricne vysledky, kterymi zamestnavaji az vycerpavaji sily kazdeho, dospeleho i dite, coz bere silu sledovat deni okolo .

Nebojte se, od deti pres drzku mozna dostaneme ale jen proto, ze budou jeste horsi nez nase generace.

Skolstvi, kultura a hlavne elektronika na tom pracuje zcela spolehlive.

0 0
možnosti
R

rudaz

18. 2. 2012 23:29
Souhlas s výhradou

Po roce 1980 jsem taky říkal, že zanedlouho bude rok 2000 a děti se zeptají, co jsme pro ně udělali. A tehdy jsem neznali odpověď. Po roce 1990 se zdálo, že se odpověď najde, že se naše republika stane prosperující zemí. Podobně jako byla před rokem 1938. Překonejme zklamání, nesme s sebou zkušenost a připravme se na políček. Alespoň symbolický si zasloužíme, že? Tíí odpovědní za nynější stav by ale měli ze svých míst letět, pokud je neopustí sami dobrovolně. Podobně jako na Islandu, tak i v Czechlandu.

A bude líp.R^

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

18. 2. 2012 19:20
Každý stát má takovou vládu, jakou si zaslouží

Zvolili to lidi? Zvolili.Kolik lidí znovu volilo zloděje o kterých už dávno věděli, že jsou to zloději? Kolik lidí bude za 2 roky volit jinak a neskočí na marketingový tah, jako byli Zelení a VV?

Nejsem zastáncem revolucí, mytslím, že po nich je to max. stejné, ale spíš horší. Takže zvývají ty volby. Ale koho?

0 0
možnosti
VK

Vlastimil.Kornas

18. 2. 2012 21:38
Re: Každý stát má takovou vládu, jakou si zaslouží

tu stranu,která se do parlamentu nedostane.ušetříte se od zklamání.

0 0
možnosti
PJ

Paveljan

18. 2. 2012 17:58
To co se tu teď děje,

tak za to nám přes držku nedají. Spíš bych řek, že nám dají přes držku za ten státní dluh, který po nás zdědí. My, jako generace jsme to prožrali na jejich účet. Normální zlodějna, nic víc, a nic míň.

0 0
možnosti
AN

ort

18. 2. 2012 18:57
Re: To co se tu teď děje,

Tak právě za to, co popisuje ve svém blogu pan Binko, si zasloužíme přes držku. Trpíme tady mocipánům jejich tunely, zlodějny, odkláněčky, kradou ze státního rozpočtu, čili z daní nás všech do svých kapes, žijí si jak prasata v žitě, díky nim je státní dluh tak obrovský, protože máme nejdražší silnice, nejdražší cyklostezky, openkarty, izipy, promopra a další a další.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS