Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Clovek obycejny

Jako obvykle

karma a díky za článek R^

0/0
30.3.2012 0:22

petrph

Klaus to popletl

Protože z hlediska postoje této vlády není vlastně ohrožením demokracie vůbec nic - pokud není právě před volbami. Jinak se stejně žádná demokracie nekoná, A podobných informací se může medializovat kolik chce,stejně neodejde a neodejde...

0/0
29.3.2012 8:49

rachitico

Binko

Odposlech je nejúčinnější metodou boje s gaunery. Nežijeme v civilizovaném státě.Rv

0/0
29.3.2012 7:18

Štěpán Binko

Re: Binko

A? Zřejmě máte problém se zpracováním psaného textu, že? ;-D

0/0
29.3.2012 8:47

sorki

hmm

"Je mi jedno, jestli za názory některých mých přátel stojí fanatická láska k otci vlasti a našemu současnému prezidentovi. Je mi fuk, jestli někoho naštval troufalý slovenský novinář"..no a ejhle..vyklubal se tady rychle obyčejný okopávač prezidenta..chlapče, jsou tady lepší a asi i lépe placení..ale co není, to může být, že?..:-P

0/0
29.3.2012 1:22

Štěpán Binko

Re: hmm

Okopávač prezidenta? Dobrý !R^;-D

0/0
29.3.2012 8:48

Jan Borovička

Re: hmm

Okopávač prezidenta je každý, kdo bezvýhradně nesouhlasí s názory V.K., to jsi nevěděl? ;-D

0/0
29.3.2012 11:02

Štěpán Binko

Re: hmm

Jo, jo, už jsem to z postojů Pavouka nebo Broni taky pochopil. A nedejbože, když si ho dovolíš kritizovat! On je nekritizovatelný a jediný správný. Legrační je, jak stejná skupinka bojuje proti zbožštění Václava Havla, které je mj. stejně pitomoučké, jako tenhle klausofilní rektální alpinismus....;-)

0/0
29.3.2012 11:36

Dr. Fe (21)

Tentokrát musím uznat .......

... že jste to napsal pěkně, výstižně, objektivně a zcela bez pravo-levého zamlžení skutečnosti. Což bývá zde na blozích u jiných autorů velmi málo obvyklé o redaktorech MfD ani nemluvě, tam se taková objektivita ani náznakem nevyskytuje vůbec. Takže R^

+4/0
28.3.2012 23:39

Štěpán Binko

Re: Tentokrát musím uznat .......

Díky.

0/0
28.3.2012 23:43

Alka.24

Tak,

takR^!!

0/0
28.3.2012 22:00

strycek-Joe spol. s r.o.

Nadprůměrně inteligentní voliči pravice

si zvolili své Bémy a Janoušky a teď prskají. To nemá logiku, cítím to stejně, jako pan Binko, který je se svou volbou režimu spokojen R^

+7/0
28.3.2012 20:55

Štěpán Binko

Re: Nadprůměrně inteligentní voliči pravice

a) Janouška nevolil nikdo,

b) ODS jsem volil jednou někdy v 90. letech a Béma nikdy,

c) i přesto všechno platí, že ať je současný "režim" jaký chce, je o několik tříd lepší, svobodnější a spravedlivější, než režim rudých zrůdiček, který hájí stejně zaseklí soudruzi, jako jsi ty.

Ještě něco soudruhu?

+2/0
29.3.2012 9:13

jack095

Zveřejnit všechny odposlechy

Všechny odposlechy by měly být zvěřejněny na internetu. Takhle to budí dojem, že se jen čeká  až bude třeba někoho  zdiskreditovat.

0/0
28.3.2012 20:49

Emiliano Zapata I

Re: Zveřejnit všechny odposlechy

Ony ty odposlechy nemusely být zveřejněny vůbec, kdyby se věci řešily jak mají. Ovšem u nás se akorát zametá pod koberec, takže potom se odposlechy musí zveřejňovat.

0/0
28.3.2012 20:58

Štěpán Binko

Re: Zveřejnit všechny odposlechy

Přesně tak. Ale v dané situaci si rovněž myslím, že nejlepší by bylo, zveřejnit je úplné a nikoli takhle účelově sestříhané a "citlivě probrané". Docela by mě zajímaly rozhovory Janouška s Horákem, Janstou, Šnajdrem, Dalíkem, Topolem, Richterem nebo Hrdličkou. O Hulínském nebo Paroubkovi nemluvě ;-).

0/0
28.3.2012 23:18

SID09

Re: Zveřejnit všechny odposlechy

Nechcete toho po BISce příliš mnoho ?  !!;-D?

Třeba některé nahrávky jsou už zničené. prostě odcházející premiéři se postarali o to, co má zůstat archivováno a co ne  !!!!

0/0
29.3.2012 9:22

Emiliano Zapata I

Re: Zveřejnit všechny odposlechy

Nejlepší by bylo jednat, takhle to sice lidi naštve, ale výsledek nikde. Za chvíli to přerazí nějaký pseudoproblém ala Bárta a bude to.

0/0
29.3.2012 19:43

Štěpán Binko

Re: Zveřejnit všechny odposlechy

Tím apelem na zveřejnění kompletních needitovaných odposlechů samozřejmě nemyslím, že by se nemělo jednat. Naopak! Takže souhlas ;-).

0/0
29.3.2012 21:19

raks

ČSSD se bojí zprávy BIS

proto předseda komise Richard Dolejš (ČSSD) přišel s nesmyslným návrhem, aby se zástupce VV neúčastnil. Hraje si na nového kádrováka. Samozřejmě že to je nepřijatelné, ale účelu bylo dosaženo. Komise nic neprojednala. Tudíž Lang nemusel říct ani slovo. Naprosto nekontrolovatelná mocenská složka. Teď se až do voleb budou bavit o tom, kdo v komisi má být a kdo ne. Hlavně se nedostat k jádru věci - proč ten, kdo měl informace, nezasáhnul proti mafii v Praze i jinde. A o to jde. Zatloukat, dokud si to lidé nechají líbit.

0/0
28.3.2012 20:14

SID09

Re: ČSSD se bojí zprávy BIS

Chceš li problém ututlat a zamést pod koberec, ustav parlamentní komisi.!!!!!!

Jeden předem určený obětní beránek, který odstoupí z nějaké funkce, aby následně dostal jinou,  je velmi vhodný k tomu, aby se neřeklo, že nikdo nebyl potrestán.;-)!!

0/0
28.3.2012 22:00

Štěpán Binko

Re: ČSSD se bojí zprávy BIS

Ač nejsem volič ČSSD, požadavek na neúčast firgurky z VV/ABL zcela chápu. Někdo, kdo je fakticky podřízen bývalému majiteli a řediteli agentury, do které za doby jeho šéfování odposlechy unikly a která si je takhle schovávala (aby mohla někoho vydírat???), nemá v takové komisi, ať si o ní myslí kdo chce, co chce, co dělat....

+1/0
28.3.2012 23:20

SID09

Re: ČSSD se bojí zprávy BIS

Jstre směšný svým strachem z ABL.;-D!! Vám nevadí podstata příběhu ? !!Vám vadí to, že to někdo zveřejnil ??;-D

0/0
29.3.2012 9:18

Štěpán Binko

Re: ČSSD se bojí zprávy BIS

a) ABL se nebojím a strach z ní nemám

b) celý můj blog je o podstatě tohoto příběhu

c) nevadí mi, že tyto odposlechy, v daném kontextu a čase, byly zveřejněny ba naopak (a je to opět v textu)

d) VV je všehoschopná partička neschopů a podivných figurem a vzhledem k tomu, jakou cestou odposlechy unikly, považuji požadavek Dolejše (ČSSD) za logický a správný

e) v kolik vám začala služba?

0/0
29.3.2012 9:47

Štěpán Binko

Re: ČSSD se bojí zprávy BIS

figurek....

0/0
29.3.2012 9:48

Světlonoš_v04

jeden z mála rozumných pravičáků

se kterým bych se asi i domluvil. Většinu pravičáků (milovníky Klause bez výjimky) mám za hloupé. To co se tady teď děje a co si národ teprve teď začíná uvědomovat, bylo těm opravdu inteligentní jasné už v 90. letech. Klaus je jasná žaba na prameni naší společnosti, už 20 let otravuje a ničí morálku, štve národ proti sobě.

+3/0
28.3.2012 19:20

Štěpán Binko

Re: jeden z mála rozumných pravičáků

Nechci začínat nějaký flame, ale dost se bojím, že dělení pravice vs. levice v našem pojetí podstatně kulhá. Ostatně s názory, které zastávám, bych v celé řadě zemí byl klidně "levičákem" a naopak musím říct, že to, co se u nás vydává za pravici, lze za pravici skutečnou považovat jen stěží. Pravicová orientace není o tom, jestli někdo zbožňuje Klause nebo se rigidně zasekl na rovné dani nebo o jakékoli jiné podobné blbosti. Je to o respektu k osobním svobodám, ale též osobním odpovědnostem vč. odpovědnosti k vlastní komunitě. Pravičák není zloděj a už vůbec ne asociál, jenom prostě nenatahuje ruku k ostatním vždy, když má pocit, že by mu do ní měl někdo něco hodit. Pomáhat druhým chce, ale primárně těm, kteří "chtějí, ale nemohou". Hezky to popsal jiný diskutující níže a mj. na téma Bém jsem tady psal nemálo článků. Namátkou si vzpomínám na fantazii na téma Pavel a Antarktida ;-).

0/0
28.3.2012 23:26

tromso20

Re: jeden z mála rozumných pravičáků

pravičák nenatahuje ruku, ale rovnou tu krade

0/0
29.3.2012 0:04

Štěpán Binko

Re: jeden z mála rozumných pravičáků

To víš, že jo, rudý bratře ;-D8-o.

0/0
29.3.2012 8:49

pavsson

Rovnítko

Problém Kubiceho zprávy nebyl obsah, ale zveřejnění a způsob toho zveřejnění. Jakoby náhodou ji nechal Langer na stole pár dní před volbami. A přesně tento způsob mi vadí i u současné kauzy. Zveřejňování odposlechů se dávkuje, zveřejňuje se jen tolik, aby to udrželo zájem čtenářů - zákazníků. Nějaký veřejný zájem je jen vedlejší produkt. Takže shrnuto podtrženo:

Způsob zveřejnění Kubiceho zprávy i způsob zveřejnění odposlechů mi vadí úplně stejně.

+2/0
28.3.2012 19:13

pithart

Re: Rovnítko

pro přesnost: byl to Severa (KDU-ČSL), dostal za to i pokutu 25 000 korun.. Jinak máte pravdu, je to hnus.

0/0
28.3.2012 20:35

Štěpán Binko

Re: Rovnítko

To je rozumný názor, který chápu a respektuji. Mně osobně obě věci vadí také, ale uznávám, že např. v případě pražských kmotrů jsme v situaci, kdy už nic jiného nezbývalo. Státní aparát měl ty odposlechy (a nejen ty zveřejněné) pět let a neudělal nic. Pak buďme rádi, že to novináři zveřejňují. A že to "dávkují" je jasné. Potřebují to prodat a podle mě se máme ještě na co těšit.....

0/0
28.3.2012 23:28

Štěpán Binko

Re: Rovnítko

Jiná věc by byla, kdyby takové informace novinář zjistil vlastní činností, pak bych ten apel na veřejný zájem i chápal, ale tady celý správní aparát všechny odposlechy má, tudíž je mají všichni, kteří z titulů svých funkcí mají veřejný zájem naplňovat a sloužit mu, ale tito neudělali nic. Zhola nic :-/.

0/0
28.3.2012 23:30

pesimistafurt

Kubiceho zpáva nevadila, protože všichni

věděli, že je to nesmysl. Odposlechy vadí, protože jsou pravdivé.

+3/0
28.3.2012 18:57

krllo2

Re: Kubiceho zpáva nevadila, protože všichni

Jen voliči si mysleli, že je to pravda. Teď jde o to, aby si memysleli, že odposlechy jsou lež.;-D

0/0
28.3.2012 19:14

pesimistafurt

Re: Kubiceho zpáva nevadila, protože všichni

někteří voliči, jen někteří!

0/0
28.3.2012 19:59

JaromírP.

Re: Kubiceho zpáva nevadila, protože všichni

Asi tomu Kubicemu nesmyslu věřilo dost voličů, když to ovlivnilo volby

+3/0
28.3.2012 20:33

Štěpán Binko

Re: Kubiceho zpáva nevadila, protože všichni

Klidně budu za Kacíře, ale osobně si myslím, že se váha Kubiceho zprávy a její vztah k výsledku voleb výrazně přeceňuje a že jde spíš o hromosvod následného neúspěchu jedné strany. Ale mohu se mýlit.

0/0
28.3.2012 23:31

Štěpán Binko

Re: Kubiceho zpáva nevadila, protože všichni

kacíře samozřejmě, srry ;-).

0/0
28.3.2012 23:32

klariet

souhlas,

ano jako pravicově smýšlející volič si přeji co největší svobodu, chci se postarat o sebe i svou rodinu a chci, sic s menším nadšením, ale přeci, platit přiměřené daně. Jako sociálně cítící tvor se chci podílet na starosti o ty, kteří to potřebují, ne však o ty, kteří to pouze vyžadují. Rozhodně se ale nechci dívat, jak těžce vydělané peníze nás všech padají do černých děr nenasytného "státu", potažmo do kapes těch, kteří jej spravují.

+1/0
28.3.2012 18:45

jiku

Re: souhlas,

jsme dva

0/0
28.3.2012 18:54

Štěpán Binko

Re: souhlas,

jsme tři! A děkuji oběma R^;-)!

0/0
28.3.2012 23:32

Dr. Fe (21)

Re: souhlas,

V našich poměrech je to ovšem paradoxně pravice (především ODS) kdo je přisátý na státu jako pijavice. Levicové strany taky, ale v podstatně menší míře.

0/0
28.3.2012 23:44

Štěpán Binko

Re: souhlas,

Ale prdlajs, sorry. Možná tomu chcete věřit za každou cenu, ale přisáté jsou obě strany úplně stejně. Ostatně právě Praha je toho důkazem. Bože, tahle naivita mě dostává....

+1/0
29.3.2012 8:51

žardy

Pan Kubice

vyhrál ODS volby ! Musel za to dostat šílený prachy-proč ještě dnes pracuje ?

+3/0
28.3.2012 18:34

mmaaxxxoo

Re: Pan Kubice

Vy máte teda znalosti a dojmy. Rv

0/0
28.3.2012 18:49

raks

Re: Pan Kubice

On přece nepracuje. Bere ministerské prachy, zodpovědnost žádná, vždyť se ani neholí, vypadá jak bezdomovec.

U taxikařiny se holit musel, tam by si k němu do auta nikdo nesedl. Má spoustu informací a už ví, jak s nimi naložit.

To je vděčnost ODS za potopení Paroubka. Jo Kubice, fajn chlap....

+2/0
28.3.2012 20:17

JaromírP.

Re: Pan Kubice

R^

0/0
28.3.2012 20:34

cvlad

Souhlas.

+1/0
28.3.2012 18:33

Štěpán Binko

Re: Souhlas.

Děkuju.

0/0
28.3.2012 23:33



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.