Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aretta

...

R^R^

0/0
23.5.2012 21:18

Dr.Fe (7)

Mimochodem pane Binko, proč máte karmu 0,00 ?

Nějáká msta redakce za neposlušnost ? V diskuzi níže jsem si všimnul, že už jste také pocítil "demogracii" po iDnesovsku a to jste se tady se mnou ještě nedavno hádal, že příspěvky jsou mazány jen za ošklivé vulgarity :-P Mě několikrát zrušili celý nick jen na základě slušně položené otázky, kdy se iDnes vyjádří k aféře "MfD v tom jede s náma" (z odposlechu slečny Kočí). Tady s vámi někteří jedinci zametou jak Lidové milice, asi si tím, nějáký bezmocný chudák dodává pocit moci :-/ Rv.

0/0
22.5.2012 19:25

Štěpán Binko

Re: Mimochodem pane Binko, proč máte karmu 0,00 ?

Ale to už je v poslední době opakovaně, před časem jsem měl taky nulu, ale nic zvláštního za tím nehledejte. Prostě teď píšu málo a chybí dostatek článků, ze kterých by se počítala "karma". Celé prostředí iDnesu se změnilo a to už musí být, abych měl motiv sem psát a často se mi ani nechce. A "VIP" už taky nejsem, to jsem tedy obrečel. Měsíc z toho nemůžu spát :-P.

Jinak já nepocítil žádnou cenzuru a žádnou "demogracii". Na rozdíl od celé řady diskutérů vím, že za to nemůže ten zlý Banga (který je ve skutečnosti super kluk), ale že za tím prostě stojí jeden neschopný hlupák, který to tu vede. Ale i to je právo vydavatele a z mého pohledu to není o cenzuře nebo porušování demokracie, ale o lidské hlouposti. Nestěžuji si, jenom si myslím své a až bude víc času, zařídím se podle toho (přesun na privátní blog). Jenom to nechápu, svým chováním už vyštvali tolik blogerů........

0/0
22.5.2012 20:03

Štěpán Binko

Re: Mimochodem pane Binko, proč máte karmu 0,00 ?

Což nic nemění na mém přesvědčení, že pár přezdívek vám zablokovali zcela oprávněně. Což si přeberte, jak chcete, dál to rozebírat nehodlám. Při troše schopnosti sebereflexe to musíte uznat. Jinak já s nimi měl věcný spor a s odpovědným jsem si to vyříkal, což skončilo tím, že jsem mu napsal, za co ho mám. A tím to pro mě skončilo.

0/0
22.5.2012 20:05

Dr. Fe (10)

Re: Mimochodem pane Binko, proč máte karmu 0,00 ?

Dobře, já to tedy uznávám. Jenom těžko ale můžete vyčítat mě (a dalším diskuterům) , že za tím vidí Bangu, když on je tím jediným kdo navenek za cenzory na iDnes vystupuje. Toho pana tajemného o kterém píšete a bůhví proč nejmenujete běžný diskutér nezná. Kdo je tedy ten zloduch, když Banga ne ? To by snad bylo slušné napsat adresně.

Co se týče demokracie, tak nesouhlasím s tím, že si vydavatel může dělat absolutně co chce. Rozumím tomu, že si vydavatel může stanovit kodex a kdo ho nedodrží toho sankcionovat. Ovšem zde se mažou i nepohodlné názory. Když se tento server jednou tváří jako veřejné demokratické médium, tak by neměl "podpásově" mazat pro něj nepříjemné dotazy apod. což se tady běžně děje. Na což jsem upozorňoval. ne že by to bylo něják právně postižitelné apod. v tomto smyslu si skutečně může dělat co chce, ale z hlediska demokratičnosti a základní slušnosti je to naprosto nepřijatelné smáznout někoho jen za to, že se ptá na nepříjemné věci ...

0/0
22.5.2012 21:59

Štěpán Binko

Re: Mimochodem pane Binko, proč máte karmu 0,00 ?

Patrik je jeden z několika adminů blogů a jenom jeden z těch, kteří na diskuze dohlíží. A to nikoli ve smyslu, že by diskuze sám čistil, to dělá armáda čističů, jejichž to je práce. Běžný diskutér zná, resp. může si tady dohledat všechny adminy blogu a jeden z nich je jejich šéf, je to i v těch blozích o srazech apod. ;-).

Se zbytkem nesouhlasím, ale teď nic ve zlém. V demokracii má totiž každý právo chovat se jako idiot. I vydavatel jako iDnes. Víte jak to myslím? Ono je to trochu jako s tou naší politikou. Dokud to tu budeme všichni číst a diskutovat tu, proč by se měnili. Chovali jinak.

0/0
23.5.2012 8:42

Dunja

obecní byty a privatizace

Mnohé úřady zprostředkovávají výměny svých bytů. Někteří lidé chtějí doplatek více než 500tis.při výměně obec.bytu, nebo čekají, že vydělají v případě privatizace miliony. A tak proč stejné právo upírat obci jako majiteli.

Např. nájemné v magistr.panel. 3+1 je někde i kolem 10tis.

Na začátku privatizace byly přijatelné ceny a lidé reptali. 3pokoják byl okolo 300 tis. na Praze 6, tak dnes se za podobný byt už účtuje kolem milionu korun. My jsme vyměnili malý obec.v P- 6 za 3+1v privatizaci kousek za Prahou a koupili ho za 120tis. a pak vyměnili sice za menší DV ale zase v Praze. Moje známá si před 2 roky odkoupila, tedy vstoupila do družstva, které si vzalo úvěr na dům v P-8, starý neudržovaný, který potřebuje generálku. Platila 400tis. a dalších 400tis. ve splátkách za byt 60m2. Mladí jí na to přidali, ale všem to zdálo za přízemní byt v takovém domě až moc.

To, že jsou kolem podvody, je v naší zemi normální. Ale pořád se P-6 se o svůj majetek stará lépe než jiní a to stojí peníze.

0/0
22.5.2012 9:35

Jiittkkaa

hezky napsáno, samozřejmě karma

když někteří lidé mají prostě právo a přesto nejede vlak.:-/JG

0/0
22.5.2012 8:42

stařec bez moře

jAK TO V PRAXI FUNGUJE?

Může ten byt za úplatu někomu přenechat? Kolik by za něj mohla dostat?

+1/0
22.5.2012 4:26

petrph

Re: jAK TO V PRAXI FUNGUJE?

Teď nevím zda myslíte "před koupí a nebo po koupi". Pokud myslíte až po té koupi-pak samozřejmě může a bude prodávat ze nějaké tržní ceny, dokonce se může stát že pak jí někdo nabídne méně než sama zaplatila..Ale třeba ne a na tom rozdílu něco vydělá.

Před tou koupí je to složitější.Ona totiž nemá co prodávat , ten byt patří městu (Praze 6) čili ona jako nájemník pak může nějak přenechat právo tam bydlet (ale město by to schválit). Ale ten nový nájemník by si pak musel znova ten byt od města za v článku stanovenou cenu koupit.

Samozřejmě, v obou těchto případech by ta paní musela řešit otázku kde bude bydlet, když byt prodá nebo se ho vzdá a jí nezbyde žádný..

0/0
22.5.2012 7:41

Dr. Fe (24)

Privatizace bytů je snad největší korupční zločin v ČR .....

..... na kterém se podílí spousta běžných obyvatel. Není žádný důvod pro to, aby obec rozdávala některým vybraným obyvatelům byty zadarmo resp. hluboce pod tržní cenou, zatímco ostatní obyvatele nedostanou na podporu bydlení absolutně nic. Přitom ti lidé si tohle privilegium nijak nezasloužili, není tam žádný důvod sociální ani jiný ospravedlnitelný důvod. Povzdech té paní je hlavně o tom, že radnice (převážně vedené pravicovou ODS) zavedly tuhle praktiku a  dlouhá léta udržovali v lidech komunistické návyky a část z nich pro to, stále žije v dojmu, že má jakési "právo na bydlení" a že nájem je vlastně něco jako splátka ceny bytu a podobné nesmysly. Paní si myslí, že má jakýsi "morální" nárok získat byt stejně podvodně jako je ODS na Praze 6 a jinde rozdávala socialisticky spřáteleným soudruhům 20 let před tím. Proto ta paní žije ještě 22 let po revoluci v bludech. Poděkujme "pravicové" ODS, nejvěrnější to udržovatelce těch nejhorších komunistických korupčně-klientelistických tradic

+1/0
21.5.2012 22:28

petrph

Re: Privatizace bytů je snad největší korupční zločin v ČR .....

Čím v podstatě zpochybňujete celý proces privatizace. Tedy, ono se toho v něm nakradlo až až, ale i jinak, legálně stát rozdával či levně rozprodával státní majetek občanům, někdy všem (třeba při kuponovce), jindy při různých aukcích (kdo se přihlásil a dal víc), jindy tomu kdo k tomu byl nějak příslušný (třeba dědici minulých majitelů) jindy dával přednostně  nabídku nájemníkům bytů kteří v nich bydleli. Kdyby všem a skutečně vždy prodával za tržní ceny, tak by na to skoro nikdo neměl a asi by neprodal ani prkýnko a dodnes by jsme byli komunistický stát který vlastní skoro všechny výrobní prostředky, skoro veškerý bytový fond, atd..

0/0
22.5.2012 7:48

Dr. Fe (24)

Re: Privatizace bytů je snad největší korupční zločin v ČR .....

Zpochybňuji proces privatizace obecních a státních bytů. nic jiného. To nesnese srovnání s kuponovou privatzizací apod. především v tom směru, že nárok privatizovat obecní byty má jenom vybraná skupina obyvatel, ostatní mají smůlu a žádnou podobnou dotaci od obce nedostanou.

0/0
22.5.2012 12:23

Stará kára

Re: Privatizace bytů je snad největší korupční zločin v ČR .....

K d o   j s o u   p o d l e   v á s   v y b r a n í   o b y v a t e l é , kterým obec byty prodala hluboko pod tržní cenou???  Když se zásadně prodávaly celé domy (jedno, zda jako celek /z počátku/, nebo jednotlivé byty - vždy celý dům)?? To by mě moc zajímalo.

   Taky nevím, zda nechcete (v e l i c e   h l o u p ě) srovnávat tržní ceny před 15 lety (byty s převážně regulovaným, zmrazeným, nizoučkým nájemným) a v současnosti (i regulované nájemné téměř na úrovni tržního).

   Ještě bych podotkl, že první prodeje (kdy prakticky tržní ceny neexistovaly) se ocenění provádělo dle vyhlášky.

   Vámi kritizovanou praktiku (nezvyšování tržního nájemného) nezavedly ani náhodou radnice (jakékoliv barvy).  Růst nájemného zbrzdila poslední vláda Klausova a zcela umrtvila vláda Zemanova. Změna regulovaného nájmu může být dána pouze zákonem (což asi netušíte).  Teprve žaloba majitelů domů a riziko obrovských náhrad státem přinutily parlament ke změně zákona. A obce ho využívají.

0/0
22.5.2012 11:20

Dr. Fe (24)

Re: Privatizace bytů je snad největší korupční zločin v ČR .....

Jste vůbec při smyslech ? Jednak byty se prodávaly i jednotlivě, lžete když tvrdíte, že se prodávaly pouze celé domy, druhak srovnávám vždy jen ceny platné v té době. Na byt hluboko pod cenou měl nárok držitel tzv. dekretu na byt z doby komunismu, to byli ti vybraní obyvatelé, kteří dostali od obcí neodůvodněné dotace ve výši až milionů kč. O nájemném vůbec nehovořím, nevím na co reagujete. Jestli vyznívá něco velice hloupě tak je to váš příspěvek, psaný zřejmě pod vlivem nějákých psychotropních látek :-/

0/0
22.5.2012 12:20

Limburger

Jsem měl vždy dojem, že tzv. "První pokus"...

slouží na blogu idnes.cz pro začátečníky, adepty blogování, aby si to vyzkoušeli. Ale na účelové anonymní výkřiky a útoky? Koukám, že blogiště idnes.cz se stává čím dál horší žumpou. Nakonec to je i jeden z důvodů, proč jsem mu dal pá pá. :-/

+1/0
21.5.2012 19:38

Štěpán Binko

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

Nejen blogiště, ale i celý iDnes. Redaktor píše o psech a plete si ovčáka s vlčákem a ví, co je to bojový pes. Redaktor píše o boji s obezitou a plete si šířku s obvodem. Redaktorka, která píše o architektovi Šípkovi zase přiloží fotku architekta Šípka, na které ale architekt Šípek jaksi chybí. Pokračovat zjevně netřeba. A nejlepší je jeden z mých favoritů, který když ho v diskuzi upozorním na věcnou chybu v textu, tak protože zjevně nemá co na práci, prudí po mailu a chce se hádat. Takže asi tak. Seriózně uvažuji, že to tu po pěti letech také zabalím. A to nemluvím o hlavě blogů, podle které celá ta ryba smrdí. A že smrdí a pořádně......

+1/0
21.5.2012 19:46

Limburger

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

R^ jj, sleduji to, mám podobné poznatky. Ještě více, než ty věcné přehmaty, které jsou mnohdy úsměvné, mi vadí manipulace nebo přinejmenším snahy o manipulace s míněním čtenářů. Zcela se vytrácí hranice mezi ZPRÁVOU a NÁZOREM. Názory jsou často vydávány za zprávy, odkazy na zdroje jsou záměrně vynechávány, no... A to má být údajně nejdůvěryhodnější zpravodajský server. Ha ha. ;-D

0/0
21.5.2012 19:57

pavel kula

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

Ahoj Richarde, rád tě vidím :-):-):-) Máš bohužel pravdu, jde to tu od desíti k pěti. Několikrát jsem na to upozorňoval, ale jediný výsledek byl, že jsem přišel o dukáty, když jsem napsal, že se tady z toho stává křišťálová žumpa. Tak se měj, já jdu odpočítat sto dukátů ;-D

0/0
21.5.2012 20:08

Štěpán Binko

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

V pohodě. Mně Bůh blogů napsal, že diskutuji jako vepř. Napsal mi to jako reakci na dotaz, proč jsou mi mazány příspěvky bez vulgarit, ve kterých si vystačím se slovníkem spisovné češtiny a proč čte mezi řádky a přemýšlí, co jsem myslel, když jsem napsal... Bla, bla, bla. Holt nejhorší je srážka s hlupákem. Hádal se se mnou, že příspěvky smazali čističi oprávněně, aby o něco později přes půlku těch příspěvků vrátil, protože prostě neexistoval objektivní argument, proč měly být smazány. A já se královsky bavil. Nemluvě o tom, že měl z toho vrácení nějaký mindrák či co, protože si ještě neodpustil argumentaci, že skutečnost, že je vrátili, neznamená, že přiznali chybu. Fakt hotovo. Jsem tady pět let, aktivně jsem se snažil s blogem něco udělat v blogerské radě, snažili jsme se to někam tlačit, ale když máš za šéfa "ruční brzdu", jaksi to nejde....

+1/0
21.5.2012 20:20

pavel kula

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

Tak už to vypadá, že jediní blogeři kteří nemají problémy jsou paní Boehmová a pan Banga ;-D

0/0
21.5.2012 21:00

Štěpán Binko

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

Tak tihle dva jsou naprosto v pohodě, věřte mi. Občas spolu nesouhlasíme, ale to je tak všechno. Problém není v nich ;-).

0/0
21.5.2012 21:04

Limburger

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

Také mám ten dojem. Oni jen musí být loajální, aby nepřišli o job. O to je to smutnější.

0/0
22.5.2012 9:05

Štěpán Binko

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

To by by bylo na delší diskuzi a nikoli v takto veřejném prostoru, ale není to tak. Ti dva to dělají primárně proto, protože je to baví....

0/0
22.5.2012 16:10

Limburger

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

Nápodobně, také zdravím, Pavle! :-)

0/0
22.5.2012 9:12

Štěpán Binko

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

Ha, ale to píšu dlouho a novináři se se mnou občas o tom přou. Schopnost českého žurnalisty odlišit útvary jako "fejeton", "komentář" nebo "zpráva" je na bodu mrazu a všichni v tom tápou. Ve zprávách jsou komentáře a v přehnaně objektivních komentářích zase chybí náznak jakéhokoli názoru. iDnesu jde o ekonomiku a výtěžek z reklamy (vyhovují mu rozvětvené hádavé vulgární diskuze) a na poli českých online médií zaspává nejvíc ze všech titulů. Centrum se snaží se svým Aktuálně - Insider, Novinky a Aktuálně mění diskuze, i ostatní se hýbou, ale iDnes zarputile setrvává v pravěku.

0/0
21.5.2012 20:15

Limburger

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

R^ k tomu nemám co dodat, přesně tak.

0/0
22.5.2012 9:07

Štěpán Binko

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

BTW - těžko linkovat zdroj na něco, k čemu žádný zdroj neexistuje. Viz jejich manipulace v případě útoku v Břeclavi..... Kluk je prostě dealer, redaktor si to myslí a na lavičce v parku to řekl místní kápo Róm. Že to prý slyšel. Takže asi tak....

0/0
21.5.2012 21:11

Limburger

Re: Jsem měl vždy dojem, že tzv.

jj, to se děje též. Měl jsem na mysli zprávy, které jsou evidentně odněkud opsané, mnohdy ze zahraničních zdrojů a špatný překlad jim z toho čouhá jako sláma z bot. Ale ten zdroj, aby si to člověk mohl přečíst v originále, nedají a nedají. ;-D

0/0
22.5.2012 9:10

kesouf1

problém

je to v kontextu doby - třeba to byla rodina nějakého komunistického kádra, třeba ne, to z textu nevyplývá... za komančů si ale některé sociální skupiny dokázali pomoci k velmi lukrativnímu bydlení a existovalo to ve všech městech. a podotýkám, že to nemuseli být jenom komančové - vemte si, kolik umělců v praze dodnes bydlí na velmi lukrativních adresách starého města, vinohrad, nového města apod. na rozdíl od některých nepřišly o svůj sociální status a zůstaly na výsluní. jak říkám, je třeba tyhle věci posuzovat individuálně a s velkou mírou citlivosti, pomoci jim v řešení problémů nás tolik nestojí.

0/0
21.5.2012 19:28

Štěpán Binko

Re: problém

Tak o tom žádná, souhlas R^. Jenom připomínám, že na kontext doby se nelze vymlouvat věčně. Dáma na to mělo víc než dvacet let a v inkriminované době to žádná babička nebyla. Vypadá to na nejproduktivnější zralý věk - lehce po čtyřicítce, takže sil a možností vyřešit si bydlení na důchod měla....

0/0
21.5.2012 19:36

Fidozasne

s mojí dnes již ex přítelkyní

jsem se seznámil v době kdy měla poměrně velké finanční starosti, uskromnit se s bydlením (výměru tehdejšího bytu už dohromady nedám, ale platilo se s energiemi kolem 16.tis, což je na Plzeń dost), byla naprostá samozřejmost, tohle lidi často nechápou a dostávají se doopravdy do potíží. Ovšem je taky pravda co se týče starších lidí, že už je tam i určitá fixace na domov, a podobné změny snášejí opravdu těžko.Chyba samozřejmě není ani v radnicích, ani v majitelých bytů, ale ve společnosti, kde je pravidlem se o své rodiče ve stáří nepostarat, to je smutné.

0/0
21.5.2012 19:14

Štěpán Binko

Re: s mojí dnes již ex přítelkyní

Souhlas. Co se starších lidí týče, tak jsem k tomu napsal své níže. Jedna věc jsou lidé, které změna zastihla ve věku, že těžko po nich chtít nějakou vyšší míru adaptability a v otázce bydlení třeba flexibility, ale tohle zjevně není ten případ. Po revoluci bylo paní, odhadem dle článku, něco přes čtyřicet a času, sil a možností, jak si zařídit bydlení na důchod, měla tedy až až....

0/0
21.5.2012 19:23

Fidozasne

Re: s mojí dnes již ex přítelkyní

jistě, navíc jak se dole píše, spousta lidí opravdu přišla k těm luxusním adresám tak jak přišla...

0/0
21.5.2012 19:28

Štěpán Binko

Re: s mojí dnes již ex přítelkyní

Souhlas. Mj. jak dole píši já, sám s tím mám zkušenost, resp. naše rodina. Ale to jsou fakt spekulace, třeba paní ten byt dostala pro sebe, manžela a jednoho syna nějakou náhodou. Nebuďme zlí a věřme chvíli na zázraky ;-).

0/0
21.5.2012 19:34

Fidozasne

Re: s mojí dnes již ex přítelkyní

trošku jsem jim již odrostl, ale pokusím se ;-)

0/0
21.5.2012 19:36

Štěpán Binko

Re: s mojí dnes již ex přítelkyní

Tak při stavu naší politické scény nám už nic jiného, než víra v zázrak, nejspíše nepomůže ;-).

0/0
21.5.2012 19:37

marek,voksay.idnes

pěkně jsi to napsal ...

R^ souhlas

+2/0
21.5.2012 19:06

František Matějka

Jo, měl jsem úplně stejný pocit při čtení...

R^

+3/0
21.5.2012 18:44

František Matějka

Re: Jo, měl jsem úplně stejný pocit při čtení...

... a závěry ve své podstatě shodné. Podobný článek bych čekal na titulce Haló novin.

+3/0
21.5.2012 18:45

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Jo, měl jsem úplně stejný pocit při čtení...

... a v cem jsou vase clanky a hlavne titulky jine, mistre?

0/0
21.5.2012 19:30

Jan Borovička

Re: Jo, měl jsem úplně stejný pocit při čtení...

ta sedla ;-D

0/0
21.5.2012 21:01

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Jo, měl jsem úplně stejný pocit při čtení...

pochybuju ale, ze mu to nekdy dojde ... ;-)

0/0
21.5.2012 21:41

kaktusak

Co s tím má socialismus?

Za socialismu by je opravdu vystěhovali do menšího a hlavně, nic by se neprivatizovalo. A tak to má být.

0/0
21.5.2012 18:41

oslik

Re: Co s tím má socialismus?

Vy zas bolševicky perlíte. Pokud mám na bydlení ve velkém bytě, proč bych v něm nesměl bydlet? Pokud mám na koupi bytu, proč bych si ho nesměl koupit? Rv

+1/0
21.5.2012 19:20

Štěpán Binko

Re: Co s tím má socialismus?

Nechte ho být. Rudé zrůdy lépe ignorovat a zbytečnými reakcemi nevytvářet prostor pro jejich další exhibici ;-).

+1/0
21.5.2012 19:24

oslik

Re: Co s tím má socialismus?

Já jsem si zrovna na tohohle zasedl. ;-D

0/0
21.5.2012 19:31

Štěpán Binko

Re: Co s tím má socialismus?

To chápu. Podobných exemplářů totiž mnoho není. ;-D;-)

+1/0
21.5.2012 19:38

oslik

Re: Co s tím má socialismus?

Je to můj dlouhodobý oblíbenec. Když ho někde vidím, mám radost. ;-) Někdy dokonce napíšu takový blog, abych ho přilákal a užil si s ním. U mého posledního blogu nějaký cenzor vymazal celou naší plodnou diskusi... :-/

+1/0
21.5.2012 19:43

Štěpán Binko

Re: Co s tím má socialismus?

Tak už ho necháme. Nesmějme se mu, že je duševní mrzák..... ;-)

+1/0
21.5.2012 19:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.