Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vonic

Souhlasím

Ten rozpor mezi tím co hlásám a dělám je u našich vládních stran více než markantní. Jsem dost zklamaný z toho co dnešní pravice dělá a jediné co můžu je tlačit při důležitých hlasováních na své poslance a senátory a pak samozřejmě je již více nevolit. Byť jsou zde Svobodní zmiňováni coby salonní strana, tak byla asi jediná která trpělivě a přesto úporně upozorňovala na problém s přijetím změny smlouvy o EU a ratifikaci ESM. Pro mě asi jiná cesta než volit Svobodné není, byť mám po zkušenostech s VV a TOP strach z malých neprověřených stran. Ale to už jsem asi dost odbočil :-)

+1/0
14.6.2012 18:14

Hegemon

Škoda

že většina populace nemá dostatečnou rozlišovací schopnost. Ač nerad musím souhlasit, že obrazem společnosti je politika a politika je jen to jak se chováme. Ano 1% se chová slušně a snaží se jít příkladem, ale zbytek se poveze na vlně populismu. Máte pravdu, že je skoro k pláči, co tu předvádí ODS a TOP09 jako "pravicovou politiku" a je k zamyšlení nad úrovní intelektu v ČSSD a Odborech, že netuší že jim tyto dvě strany dělají "dobře". Co pro pro slušného člověka ? Asi emigrovat, protože ten dav šedivé normalizace v "konzumní společnosti" se nezmění.

+1/0
12.6.2012 0:43

Mahon Point

O jake pravici to pisete ???

Ja u nas o zadne nevim  !!!

+2/0
30.5.2012 15:14

Štěpán Binko

Re: O jake pravici to pisete ???

A není ten článek náhodou přesně o tomhle? ;-)

+3/0
30.5.2012 16:43

.45 ACP

Díky

Perfektně a zcela přesně jste shrnul všechno to, co si o současné vládě myslím R^

+2/0
30.5.2012 8:18

Alexandr Špáta

No, já si myslím něco jiného

Vláda Nečase pokračuje ve zmatkování a navazuje tak na Topolánkovu vládu. Víc to rozvádět nebudu. Pravicové mantry jsou dle mého jen a jen prázdné floskule. Až začne pravice u nás používat prostý rozum, bude hnedle lépe. Použila bezduše snížení daní, aby musela následně ty daně razantně zvyšovat.

Nic, Štěpáne, je na Vás někde osobní kontakt? Nebo, mohl byste se mi ozvat na e:mail aspata@quick.cz?

+1/0
30.5.2012 7:54

Štěpán Binko

Re: No, já si myslím něco jiného

Ale já ani náznakem netvrdím, že Nečasova nezmatkuje. Zmatkuje a paradoxně o tom je ten článek. Co se pravicových manter týče, nevím, co komentovat. Podle mě naopak platí, že užití zdravého rozumu vylučuje většinu z manter levicových, ale když ony jsou líbivější a pohodlnější..... A pak je tu ještě podstatná otázka - co je vlastně pravicové a levicové, vždyť se podívejme na to, co dělá tahle pravicová vláda. Osobně si spíš myslím, že tyhle škatulky jsou dávno přežité. stepan z binko.cz

0/0
30.5.2012 10:40

Alexandr Špáta

Re: No, já si myslím něco jiného

Chtěl jsem tím stručně říci, že jak tato tak Topolánkova vláda se snažila postupovat podle pravicových receptů (pro mne manter) navíc v naprosto nevhodnou dobu a musela díky tomu obracet. Navíc jen pokračuje v revoluci obecně v těch pravidlech spolu se škrty bez jakékoli koncepce a jen dál šíří v legislativě naprosto neúčinný chaos. Jak politici, tak ekomnomové doslova kašlou na odborníky v jednotlivých oblastech a tak se jejicj výtvory míjí účinkem. No já netvrdím, že druhá strana je lepší. zaznemenal jsem třeba Mládka, který chce zavést pro všechny živnostníky min daň, prý dokud nebude daňová platební kázeň. Obdobné odůvodnění jako kalousek a také kalouskovina. Takže ti bez příjmů - si holt přivede na pracák. kdo by platil daně, když nemá příjmy. Místo tam je, ale od určitého obratu.

Ten odkaz mi nefunguje - potřeboval bych se o něčem v byznyse stran webu poradit, zkuste ten můj mail.

0/0
30.5.2012 11:02

Štěpán Binko

Re: No, já si myslím něco jiného

Rozumím. Já se zase snažím říct, že mnoho pravicového v konání obou zmíněných vlád ve skutečnosti nevidím. Pro mě je to mix tupých škrtů a látání děr na levicový způsob. A obě strany si jsou rovny, jedna blbější než druhá. Aktuálně mě jenom fascinuje, že jeden druhému vyčítá, co sám hlásá, že je správně. Jinak co se Mládka týče, tak já mu rozumím. Samozřejmě je to hodno provést jinak, souhlasím s vazbou na obrat, ale zkuste si třeba v Německu otevřít kadeřnictví nebo hospodu a být roky ve ztrátě nebo nevydělat vůbec nic, což je u nás běžné. Jenom v naší branži by se dalo vyprávět....... Já to vnímám paradoxně i z druhé strany, což se málokde diskutuje. Takoví "živnostníci" jenom deformují trh a likvidují schopnější živnostníky, kteří by to chtěli dělat poctivě.

BTW - můj mail není odkaz, záměrně tam není zavináč, aby adresu nemohli načíst roboti. Vezměte moje jméno, přidejte zavináč a pak příjmení.cz. Ale samozřejmě napíšu a budu-li umět, rád poradím ;-).

0/0
30.5.2012 11:20

Štěpán Binko

Re: No, já si myslím něco jiného

nemohly, srry :-(;-(;-)

0/0
30.5.2012 11:21

Alexandr Špáta

Re: No, já si myslím něco jiného

?

Zkusil jsem podle návodu. Snad došlo.

0/0
30.5.2012 14:27

Štěpán Binko

Re: No, já si myslím něco jiného

;-)R^

0/0
30.5.2012 16:43

kaktusak

Pravicová vláda vůbec neprovádí levicové reformy.

Jen zvyšuje daně pracujícím, aby mohla víc rozdat prelátům, aby mohla víc dotovat vybrané soukromé podnikatele (např. druhý pilíř). Tedy stále víc přerozděluje zdola nahoru, od tvůrců hodnot k parazitům.

0/0
29.5.2012 23:42

Štěpán Binko

Re: Pravicová vláda vůbec neprovádí levicové reformy.

Já věděl, proč tam dávám toho Marxe. Jenom jsem nečekal, že se k "nadhodnotě" dostaneme tak pozdě, ale soudruh nezklamal....

+2/0
30.5.2012 10:40

Obyčejný člobrda

Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči

Máte naprostou pravdu a cynismus Nečase obhajujícího levicové svinstvo, o kterém před dvěma roky prohlašoval, že to svinstvo je, je do nebe volající. Bohužel pravicový volič nemá v této zemi koho volit. Svobodní jsou pouze spolek salonních pravičáků naprosto mimo realitu. Solidní pravicová vláda schopna obhajovat dlouhodbě hodnoty osobní odpovědnosti a pracovitosti tady prostě nemá šanci. Levičáci uplácejí masy a kradou, pravičáci kradou a kradou. není na výběr.

+1/0
29.5.2012 21:33

Štěpán Binko

Re: Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči

Souhlas, ale já osobně bych se neděsil ani skutečně moderní rozumné levice, ale nic takového u nás není. Socialisté skočili na špek odborům a v podstatě plní roli ultralevicového štváče a to se jim vymstí. Navíc mají díky tomu nulový koaliční potenciál. Nemluvě o tom, o čem je článek - chtějí to samé a nebudou dělat nic jiného, než dělá Nečas. Jenom hloupí si myslí, že to bude jinak, že se bude dál rozhazovat. Ono totiž není moc z čeho. Kradou všichni, nešetří nikdo. Nečas dělá, co by dělal Sobotka a jeden druhému to vyčítá. K popukání.....

+4/0
30.5.2012 10:45

kion121

Svatá pravda

Stagnace střední třídy, omezování ekonomických a politických svobod(jak se děje u nás a potažmo v celé EU), vede vždy nevyhnutelně k bídě a korupci, a nakonec rozkladu společnosti, státu a civilizace.

Tedy k tomu čeho jsme dnes a denně svědky:-/R^

Zajímavá kniha na toto téma je od Paula Johnsona-Nepřátelé společnosti

0/0
29.5.2012 21:25

laduk

hm..

Tak nevím, jak by teda měly vypadat pravicové reformy. Ono je totiž možné, že se vracíme zpátky mezi kapitalistické země, např s progresivní zdaněním ..

0/0
29.5.2012 20:37

Štěpán Binko

Re: hm..

O tom ten článek ale není...... Jinak souhlas. Třeba daňová progrese není nic levicového nebo pravicového, psal jsem o tom už dávno: http://binko.blog.idnes.cz/c/87039/Pravicovost-neni-o-progresivni-mire-zdaneni-Hynku-Fajmone.html

+1/0
30.5.2012 10:42

karels

díky za článek

vláda zřejmě neví, co dál...

0/0
29.5.2012 20:27

Štěpán Binko

Re: díky za článek

Neví. K naší škodě mám pocit, že několik posledních vlád na tom bylo stejně..... ;-(

0/0
30.5.2012 10:45

romualda

Už i Topolánkova vláda

Je zajímavé např. jak už Topolánkova vláda zavedla tolik diskutované zdravotnické poplatky - i to je vlastně forma daně a odporuje to pravicovému "necháme vám v kapse víc peněz", stejně tak dílem Topolánkovy vlády byly poplatky za převod automobilů.

Kdyby byla u moci levice, tak by dělala to samé, co vláda nynejší (možná kromě zvyšování DPH) a pravicové strany by skučely, jak je nemožné a nezodpovědné v době krize zvyšovat daně, oni před volbami slibovali, že daně zvyšovat nebudou.

0/0
29.5.2012 20:18

Viktor N.

Díky za skvělý článek, pane Binko!

Dobře jste to napsal…

+2/0
29.5.2012 19:15

exotopedik

ne ....

Tak tady je zapochováno, věcná diskuze tady není bohužel možná .....

+1/0
29.5.2012 18:51

Štěpán Binko

Re: ne ....

Není, ale berme to jako terapii, kterou zdarma věnujeme dotyčnému. Zase když se mu uleví...... ;-)

+1/0
29.5.2012 19:26

exotopedik

Re: ne ....

Asi máte pravdu, ovšem troll - příspěvky eR - Péčka, diskuzi zamořují a ničí.

+1/0
29.5.2012 19:38

Štěpán Binko

Re: ne ....

Ničí, ale jestli mu to pomůže ;-).

0/0
30.5.2012 10:46

Camino.

Re: ne ....

Nikdo ho vazne nebere a to ho uzira, chudinka Robert:-/

0/0
30.5.2012 3:19

zeman

Pane Binko, nestřelil jste kozla?

Proč by měla levice šílet, že za ní pravice odvedla špinavou práci? Proč by měla levice šílet, když ji rostou preference jako nikdy? Tentokrát jste moc nezabodoval. :-/Rv

+1/0
29.5.2012 18:20

Štěpán Binko

Re: Pane Binko, nestřelil jste kozla?

Já také nevím, proč šílí ;-).

+2/0
29.5.2012 19:26

klobouk.emanuel

By mě jenom mzajímalo

co mělo znamenat to nadšení ze 118 po volbách... Když je všem pravičákům nad slunce jasné, že vládnoucí trojkolka se ani náhodou neskládá z pravicových stran. Projev demence?

+4/0
29.5.2012 18:08

1absolutus

Re: By mě jenom mzajímalo

:-)

0/0
29.5.2012 18:11

1absolutus

Re: By mě jenom mzajímalo

Emanueli, tak se zase spletli, to se stává. Nikdo není neomylný, :-)

+2/0
29.5.2012 18:13

můj melírek

Není to trochu jinak pane Binko?

Kdyby naše pravice opravdu dělala reformy, tak by nejdříve zašpuntovala vanu, aby zabránila úniku miliard ze státní kasy. Potom by nám podnikatelům zjednodušila život, tak jak slibovala a pomohla střední vrstvě, páteři státní ekonomiky, rozvinout podnikání. Já jako pravicově smýšlející podnikatelka nemám z kroků této vlády žádnou radost, už jen proto, že takovým vládnutím pomohla komunistům k historicky nejvyšším preferencím. Tentokrát to pane kolego na karmu není. ;-(

+6/0
29.5.2012 18:08

Štěpán Binko

Re: Není to trochu jinak pane Binko?

Přemýšlím, kde v textu vidíte rozpor s tím, co sama píšete. Já vládní reformy rovněž ani náznakem nepovažuji za systémové reformní kroky špuntující vanu. Ve skutečnosti jde o mix tupého škrtání a levicových reforem. Nic víc. Nebo vám snad přijde tento článek, nedejbože linkovaný starší článek jako obhajoba vlády? ;-)

+3/0
29.5.2012 18:11

Camino.

Re: Není to trochu jinak pane Binko?

Jsem mile prekvapena pani Simonova, ze nejste levicove smyslejici podnikatelka, z Vasich politickych blogu jsem to nepochopila.

0/0
30.5.2012 3:22

2cvlad

Souhlas.

R^

0/0
29.5.2012 17:54

1absolutus

Re: Souhlas.

R^

0/0
29.5.2012 17:55

1absolutus

Pravicová vláda provádí levicové reformy ....

Pravicová vláda provádí levicové reformy, slušní pravicově smýšlející lidé, podnikatelé, důchodci, studenti a další lidé postiženi tímto fanatickým škrtáním bez koncepce z toho šílí. Levice nemá důvod šílet, právě naopak, má důvod k úsměvu, protože nemůže být pro ni nic lepšího než je vláda Nečase, Kalouska, Johna, Peak a dalších "bezobratlých" politiků. Jako většinou, i dnes to má Binko popletené. Ale už se těším na další infatilní článek tohoto jistě vynikajícího politiloga, ze kterého bude simplexní čtenář u vytržení.

Jelikož mám smysl pro humor, tak půjdu s davem karmujících "odborářů" a dávám karmu! ;-DR^

+8/0
29.5.2012 17:52

Štěpán Binko

Re: Pravicová vláda provádí levicové reformy ....

Ale že těch úsměvů na všech těch demonstracích je. To je vyloženě ukázka dobré pohody, veselé nálady a dostatku nadhledu ;-DR^.

+2/0
29.5.2012 17:54

1absolutus

Re: Pravicová vláda provádí levicové reformy ....

Neuhýbej a rozporuj, pokud máš co.

+1/0
29.5.2012 17:57

Štěpán Binko

Re: Pravicová vláda provádí levicové reformy ....

Neuhýbám a rozporovat není v podstatě co. Osobní invektivy mě nechávají v klidu a věcného ve tvém příspěvku mnoho není. Co tam je, to jsem rozporoval. Levice šílí a neusmívá se. Ale klidně si mysli opak.

+4/0
29.5.2012 18:00

Camino.

Re: Pravicová vláda provádí levicové reformy ....

Robert uz zde ma celou rodinu, to zase bude diskuseRv;-D

0/0
30.5.2012 3:22

MacX

Zástupné cíle

Od nástupu Topolánkovy vlády bylo sociální pojištění sníženo celkem šest krát (pro inteligenty - ne šestinásobně, ale v šesti krocích).

Kdo se diví, že tím pádem najednou není na důchody, je duševně poněkud, hm, zvláštní.

Ostatní sociální výdaje dělají asi 100 miliard, a z toho ty naše deficity nejsou, protože tyto výdaje nijak výrazně nerostou v posledních šesti letech nerostou.

Zdroje deficitů jsou úplně jinde, než v sociálních výdajích, ale autor o žádných jiných nepíše.

+6/0
29.5.2012 17:50

Štěpán Binko

Re: Zástupné cíle

Autor o zdrojích deficitů nepíše vůbec ;-D;-).

+1/0
29.5.2012 17:52

MacX

Re: Zástupné cíle

Ano, autor pokračuje v oblíbené mantře současnosti, že tato vláda je v podstatě levicová, což je asi stejně relevantní, jako když část současných komunistů tvrdí, že před rokem 1989 to žádný komunismus nebyl a komunistická strana nebyla komunistická strana, ale z Ruska zavlečená byrokratická struktura, která prováděla státní kapitalismus.

Na jednom i na druhém něco je, ale co je mi do toho? Mně nezajímají ideologicko-teologické disputace, ale reálná politika. Strany ODS a TOP09 pravicové jsou a dělají, co jim jejich voliči dovolí. Pokud je vy pravicoví voliči za pravicové nepovažujete, tak je prostě zbavte moci. Nástrojů na to občanská společnost má dost. Vy jste si je zvolili, tak je to vaše odpovědnost.

+3/0
29.5.2012 18:00

Štěpán Binko

Re: Zástupné cíle

Tak zjevně vás ty disputace zajímají. Jinak myslím, že nechcete-li něco číst, je jednoduché to zkrátka nečíst. Kromě toho skvělý argument k těm zdrojům deficitů :-P.

+3/0
29.5.2012 18:04

nesher

Re: Zástupné cíle

Zdroj je především v totální přezaměstnaosti ve veřejném sektoru (to není jenom stát, ale i obce a kraje atp.)

Ano máte pravdu, sociální "pojištění" kleslo, ale na tom není nic tak špatného. Jednak to není pojištění, ale normální daň. A jednak, kdyby nekleslo, tak to nic neřeší, jen by se tím oddálilo nevyhnutelné. Pokud má být systém průběžných důchodů dlouhodobě udržitelný, tak potřebuje několik věcí, které vláda (jakékoli barvy) může jen těžko ovlivnit.

Ten systém může bez problémů dlohodobě fungovat jen tehdy pokud do něj bude více lidí přispívat než z něj čerpat. To znamená, že porodnost musí být min. na takové úrovni, aby kompenzovala přirozený úbytek. My jsme v situaci kdy na jednu ženu připadá 1,2 dítěte. Aby to fungovalo, muselo by těch dětí být min. 3 (jedno za sebe, druhé za otce a třetí za tu ženu, která děti nechce či je mít nemůže). Tedy klesá počet budoucích poplatníků, ale počet budoucích důchodců nikoli. Naopak, těch vzhledem k zvyšujícímu se průměrnému věku

0/0
29.5.2012 18:00

nesher

Re: Zástupné cíle

pokračování

 dožití a vlnovité porodnosti za bolševika (40 léta boom, 50. a 60. léta relativně vysoká porodnost a pak zase boom let 70.) stoupá a stoupat bude, min. do doby než se odebere do důchodu generace 70 let. Teprve poté začne počet nových důchodců klesat, ale stále bude potřeba tu ohromnou masu lidí živit a to pěkně dlouho. Tedy se dostaneme do situace kdy na jednoho penzistu bude jeden ekonomicky aktivní člověk. To musí zákonitě krachnout. Další problůém jsou ekonomické cykly, stačí menší krize a výpadky na sociální dani se okamžitě projeví.

0/0
29.5.2012 18:05

MacX

Re: Zástupné cíle

Těch demografických studií je vícero a každá tvrdí něco jiného, vy opakujete tu, kterou ze zcela pochopitelných důvodů propagují penzijní fondy.

Druhá věc, demografický vývoj penzijní refoma nijak neřeší, protože pořád tu budete mít ten problém, že jistou velkou masu penzistů bude muset někdo živit, a když nebude dost mladých, tak se našetřené peníze penzistů promění v bezcenná čísílka na účtech, nekrytá vytvořenou produkcí. Kejkle s fondy atd. na tom nic moc neřeší, leda by investovaly někam do zahraničí, ale kam to vede, vidíme právě v Řecku, kde investovaly německé penzijní fondy a dnes mají problém z toho něco dostat zpátky.

+3/0
29.5.2012 18:12





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.