Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zn.

Tak nějak souhlasím a dávám karmu :)

Jen s tím Skokanem to vidím trochu jinak. Ministr nemůže jako reprezentant státu všude možně volat a nadávat všem do všech č...ů a d...ů a podobně, protože je prostě ministr a měl by ve svém projevu zachovávat určitou slušnost a úroveň. Skokana trochu znám z dob dřívějších, jako starostu České Lípy a byl to starosta dobrý, logicky myslící a pro své město dýchal jako správný patriot. Byl v té době v ODS, pak jsem ho již nepotkal, od dob svého hejtmanování v Liberci a vstupu do VV.Kdyby Kalouska nenahrál, chtěl by Kalousek důkaz, který nejde mít, nahrál si ho, je pro změnu sketa, která si vše nahrává.O Kalouskovi mám mínění své a je jasné, že strach z nestranného vyšetřování mít může, byť jsem ho nikdy nepotkal.Znal jsem Kalouskova švagra Kašáka z firmy IDOS z Příbrami a arogantnějšího a namyšlenějšího člověka jsem snad v životě napotkal, jestli byl Kalousek podobný typ, tak potěš koště ;-)

0/0
24.7.2012 10:53

Tomáš Jefferson

Volit polic.prezidenta přímo občany na 4 roky nebo...

...jmenovat/odvolávat (=kontrolovat) 1 člověkem (ministrem vnitra) ? Ministr vnitra musí skákat podle not předsedy vlády jinak je zase ministr vnitra odvolán předsedou vlády.To vpodstatě koncentruje diktátorskou perzekutivní moc do rukou premiéra,jež se vůbec nemusí zodpovídat občanům ze svých činů,ale pouze mu stačí uplatit různými formami (dotace, polit.funkce, funkce ve st. správě, atd.) dostatek poslanců ve Sněmovně, aby dál izolovaně vládl občanům této země.

Až bude polic.prezident volen přímo občany,tak bude policie skutečně odpovědná občanům a jednat svobodně v jejich prospěch, nikoli ve prospěch těch,kt. jmenováním a odvoláváním kontrolují,co a jak policie dělá.Nemožné ?

48 států USA: občané volí šerify přímo,ve 41 na 4 roky.

43 států USA: občané volí státního zástupce přímo, zpravidla na 4 roky.

39 států USA: občané volí soudce od místních po ústavní přímo, zpravidla na 6 let.Už cca 200 let. :)

0/0
21.7.2012 23:50

Tomáš Jefferson

Doporučuji všem, kt. neznají,...

...jak může fungovat policie,st. zástupci,soudci a celkově spravedlnost ve společnosti,respekt k právům občanů a soukromému vlastnictví občanů,nechť si zajedou osobně ověřit nejen do USA, ale i do ostatních anglosaských zemí.

+1/−1
21.7.2012 23:50

rudaz

Re: Doporučuji všem, kt. neznají,...

Tak, tak, USA náš vzor.R^

0/0
24.7.2012 0:15

802

"všenahrávající bonzácká sketa nízké inteligence"

Mi ta sketa nějak nedá spát, Skokan to použil vcelku ve vhodný čas a nikoliv proti koaličnímu partnerovi ale proti křivákovi který intrikoval tak dlouho až se mu podařilo koalici rozbít a teď jako správný křivák vládne s partou křiváckých přeběhlíků kteří zradili své voliče.

 

Jinak taková malá technické jestliže Skokan je bozácká sketa za toto,  tak co je potom slečna Kočí, která nahrává své kolegy na večírku při víně s úmyslem je kompromitovat a nejen kompromotivat ale i kriminalizovat, tedy dopouští se nejen naprosto šíleného přestupku mravního ale i činu kriminálního, jakpak tuto dámu nazvat ?

Podivné že na slečnu Kočí když to zveřejnila a potom dokonce použila u soudu nikdo v parlamentu nepokřikoval jaká je to zbabělá sketa nízké inteligence, já bych se vsadil že ani tento  autor ji za tohle neodsoudil. To je vskutku podivná vyváženost když se jedná o megasketu meganízké inteligence která pracovala v žoldu ODS a TOP.

+2/−1
19.7.2012 10:51

Štěpán Binko

Re:

Ach jo. Napsal jsem k tomu vše níže, ale když to chcete znovu vytahovat, tak v pohodě. Já ale nemám co jiného ke Skokanovi napsat, sorry. A o Kočí nepíšu, neboť na to nemám slov a psát o ní zde v diskuzi, rychle bych dostal ban. Kdybych o ní psal text, použiju stejná slova jako o Skokanovi. Chcete-li o ní napsat vy, nebráním vám. O čem píšu já, je moje věc. Každopádně mě baví, jak máte potřebu ho (je) hájit. Přitom oba dva jsou stejní zoufalci a za oba dva vděčíme stejné partě ještě větších zoufalců ;-D.

0/0
19.7.2012 13:01

shocker79

Re:

To co předvedl Skokan ještě daleko pod úrovní toho, aby ho někdo popsal tak mírně jako p. Binko. Zjevně zcela umyslně prásknul novinám ten incident, kdy MK vypráskal toho chuligána a muselo mu být naprosto jasné, že mu MK bude volat a zjevně se dobře připravil. Z toho telefonátu je uplně jasné, jak ho Skokan provokoval k tomu, aby se na něčem MK propálil. Bohužel pro Skokana v záplavě vulgarit se nenašlo nic, co by mohlo Kalouska potopit, tak se to uložilo do šupliku, čekajíc na vhodnější okamžik. Prostě intriky a zcela jasná provokace od Skokana. Nehodnotím nijak chování a slovník MK, to je uplně jiná kapitola. Další věc, co mě opravdu zaráží je to, že má Skokan odvazu spáchat politický kamikadze, naprosto se ztrapnit tim, že veřejně čte o sobě všechny ty nadávky, co mu MK oprávněně udělil....

+1/−1
19.7.2012 14:33

802

Zřejmě jste nečetl ten můj příspěvek

Znova opakuji Skokan kompromitoval křiváka který intrikuje proti VV už 2 roky, Kalousek  2 roky kompromituje stále dokola koaličního partnera, slečna Kočí nahrává své kolegy aby je kompromitovala a kriminalizovala a tohle dělá evidentně v žoldu Kalouska a Nečase, ale tohle je na rozdíl od Skokana OK. Zkrátka tohle je jako to naše patologické právo, pokud nepřizpůsobivý terorizuje ostatní tak je to OK, jakmile ale ten terorizovaný drobně šahne na nepřizpůsibivého tak je to zločin nejhoršího kalibru. :-)

Komické myšlení fanouška z fanklubu, já bohužel členem žádného fanklubu nejsem já jsem zvyklý srovnávat logikou a rozumem.

Skokan je odvážný muž který se Kalouska nebojí a tuhle nahrávku vytáhl jen a jen proto aby ukázal poslancům a veřejnosti jak vypadají telefonáty iritovaného Kalouska, který nám tady dokola sprostě lže že on v telefonátech nikomu nevyhrožuje a že telefonuje slušně.

+2/−1
19.7.2012 15:02

Štěpán Binko

Re: Zřejmě jste nečetl ten můj příspěvek

Opět nesmysly a další snůška prázdných řečí. Nechci někomu dělat advokáta a točí mě situace, kdy jsem k tomu tlačen takovými blbostmi, jaké tu píšete. On někde Kalousek s odstupem měsíců předčítal přepisy tajných nahrávek, které si pořídil, aby vyřídil v té době svého partnera? Ani na vteřinu nepochybuji, že naprosto všichni politikaří a že to není žádná procházka růžovou zahradou a že jde spíš o politické bahno, ovšem ze všech stran, ale pokud chcete diskutovat, buďte korektní. Zatímco Skokan sám sebe veřejně ztrapní tím, že se přizná, že práskal novinářům na své koaliční partnery a ještě víc tou svou přehrávanou slušností, tak Kalousek je mu v tomhle roven čím? Že tu napíšete, že 2 roky někoho kompromituje? Jak proboha? Ta zoufalá partička se stačila zkompromitovat sama. A za Kočí v politice vděčíme komu? Nečasovi s Kalouskem? Já myslím, že je jasné, kdo téhle kreatuře dal důvěru a vyvezl ji výtahem moci vzhůru......

+1/−1
19.7.2012 17:14

shocker79

Re: Zřejmě jste nečetl ten můj příspěvek

Jestli Vás to uklidní, tak o Kočí si myslim ještě horší věci než o Skokanovi. Nikdo tady netvrdí, že to co udělala a jak se chovala ona, že to je v pořádku. Ba pravě naopak, všichni tady s Váma souhlasíme, že Kočí předvedla ještě daleko větší "parádu".

Souhlasim s Váma i v tom, že p. Skokan projevil opravdu velký kus odvahy, že předstoupil před národ a přečte, jak mu někdo OPRÁVNĚNĚ nadává všema těma ošklivejma nadávkama, za který už mi jednou příspěvek v diskuzi smazal cenzor, ač jsem jenom citoval pana poslance....

+2/−1
20.7.2012 15:24

Štěpán Binko

Re: Zřejmě jste nečetl ten můj příspěvek

;-DR^

0/0
25.7.2012 12:46

Štěpán Binko

Re:

To máte fuk. 802 si zjevně vzal za cíl obhajobu toho zoufalce a všech těch zoufalců a diskuze podle toho vypadá; nemá to cenu. Jinak jste to samozřejmě napsal velmi trefně ;-)R^.

0/0
19.7.2012 17:09

hovn

Pane sepasal jste poměrně dlouhý článek,

se kterým polemika by však mohla být ještě podstatně delší. Naštěstí to podstatné jste shrnul do věty poslední - je jasné, že vás to baví ato velmi. Ve škole nám přednašející matematiky kázal, studenti spočítat lze všechno a já doplňuji zdůvodnit, ale podstatné je to, co z toho vyleze, takže se hezky bavte, alespoň nebudete zlobit. Závěrem můj  p o c i t. Já být policejním prezidentem, který se nechce zamotat do politiky a nechce lhát, tak bych odpověděl - telefonáty byly tři, ale nepřikládám jim žádnou důležitost - tečka. Sice tuto váhu nakonec přiznal, ale mezi tím se do toho tak zamotal ve vztahu k hlasování a dalším souvislostem, že ze sebe udělal naprosté politické nemehlo a dalšími mediálními počiny tuto charakteristiku jen posílil a tak to máte se vším - člověk si může zdůvodnit prakticky co chce

0/0
19.7.2012 10:28

Štěpán Binko

Re: Pane sepasal jste poměrně dlouhý článek,

No a já budu respektovat zase vaše zdůvodnění, byť sám to vidím jinak. Ale s tím, že mě to baví, se hluboce mýlíte ;-).

0/0
19.7.2012 10:33

hovn

Re: Pane sepasal jste poměrně dlouhý článek,

Z vaší odpovědí není jasné, co vás vlastně nebaví. Z vašich článků mi však zatím vychází, že na provaz to není

0/0
19.7.2012 11:11

Štěpán Binko

Re: Pane sepasal jste poměrně dlouhý článek,

Nebaví mě to, o čem vy tvrdíte, že mě baví a to velmi ;-).

0/0
19.7.2012 13:01

802

Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

"všenahrávající bonzácká sketa nízké intelgience si žádné lichotivější výrazy ani nezaslouží"

Tohle jsou nějaké psychické problémy, Skokan že to nahrával to se mu nedivím, protože u Kalouska si něco nenahrát to si člověk zadělává na velké problémy, to vidíme teď permanetně.

Že to Skokan přečetl v parlamentu to bylo velmi odvážné, ti co melou o "sketě Skokanovi" ti jsou ohledně Kalouska povětšinou velmi připodělaní.

Že to přečetl právě teď to má logiku, protože právě teď Kalousek lže a lže že nikomu nevyhrožuje a jeho telefonáty jsou velmi slušné a korektní, tady bylo vhodné přijít s důkazem  jak vypadají Kalouskovi telefonní hovory když je mistr Kalousek iritován.

Pan bloger čte zřejmě příliš MF DNES a bere to normalizační proplachování mozků čtenářů ohledně VV moc vážně.

+2/−1
19.7.2012 7:25

Štěpán Binko

Re: Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

Ale prdlajs. Nejsem z nikoho podělanej, jenom si myslím své o bonzácích, kteří v době, kdy jednomu deklarují podporu a partnerství, tak ve stejné době ho uboze udávají novinářům (pro vlastní prospěch) a tajně s ním nahrávají telefonáty a schovávají si je v "databance hříchů" pro pozdější použití. Na každého je totiž nutno něco mít, což je politika, ze které, stejně jako z blba Skokana, zvracím. O jeho přehrávaném "slušňáctví", to už nemám slov. To je celé a vůbec s tím nemá co dělat, o koho jde. Kdybych byl "připodělanej", zřejmě nebudu psát ani podobné blogy. A na zhodnocení partičky zoufalých Veverech nepotřebuji žádný tisk a výplach mozku. Na to stačí obyčejný rozum, ztrapnili se sami už dost.

0/0
19.7.2012 8:04

Štěpán Binko

Re: Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

Veverek....

0/0
19.7.2012 8:04

802

No už chápu nějaký závoj tady bude

Ono je potřeba rozlišit faktické znemožnění se, tohle se stalo Kalouskovi, ODS i TOP a znemožnění mediální, což tady provádějí nějací zákulisní mediální šamani a ohledně Bárty a VV to si dali opravdu hodně práce (podotýkám že nejsem u VV ani jsem je nevolil) aby masivním rozmazávaním všelikých ptákovin nasadili  do mozku voličům, zjevně i Vám to co potřebovali. Jak se to s těmi ptákovinami dělá aby byl někdo znemožněn to vidíme dneska s Lessym, to nám předvádí Kalousek.  

Jinak  ale skutečnost je taková že VV fakticky nijak umazaní nejsou, pokud nepočítáme ty jejich odešlé exoty Kočí, Škárka, Huml a Peake parta. VV jsou jediní co to s bojem proti korupci mysleli vážně, to vidíme dneska zcela zjevně, proto je TOP, ODS, zejména Kalousek a Nečas tak nenávidí a od samého začátku se snažili je rozložit a vyhnat z vlády, vzpomeňme na ten první pokus který nám tak hezky objasnila slečna Kočí.

Skokan je jeden z mála v parlamentu co se Kalouska nebojí.

0/0
19.7.2012 8:53

Štěpán Binko

Re: No už chápu nějaký závoj tady bude

Nebudu vás přesvědčovat o opaku a pokud ve VV vidíte, co vidíte, je to vaše právo. Osobně si myslím své a vy si zase můžete klidně myslet, že mám v mozku cosi nasazeno nebo vymyto. Já to zase můžu vidět opačně. Fakt v pohodě. Svůj názor na Skokana jsem uvedl v textu a výše v diskuzi ho zdůvodnil. Jenom bych se opakoval.

0/0
19.7.2012 10:36

802

Re: Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

Apropó podvraťáci co intrikovali proti svému koaličnímu partnerovi od samého začátku a bez přestání se snažili o diskreditaci, to jsou nějací partneři vůči nimž by se měla zachovávat nějaká pravidla slušnosti?8-o,  nejsou,  to jsou jen a jen podvraťáci proti který se dá bránit jen jejich metodami, vzpomeňme co třeba Kalousek nadělal ohledně jednoho obyčejného úředníka ministerstva které řídili VV a jak Nečas žoviálně přikyvoval. Skokanovi lze tady jedině zatleskat že dokreslil parlamentu a veřejnosti že Kalousek není 4. cenová skupina Kalousek je normální galerka a ten jeho dialekt evidentně chytila i slečna Kočí.

+2/−1
19.7.2012 9:35

Štěpán Binko

Re: Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

To jsou ty osobní politické preference a zmíněný "závoj".... Jinak jestli tím obyčejným úředníkem myslíte Moroze, tak se královsky bavím. Skokan nedokreslil nic neznámého a jenom ze sebe udělal korunovaného vola. Víc k tomu nemám co napsat a platí, že se už těším, až tahle pochybná partička neschopných (a všehoschopných) komiků skončí v politickém propadlišti dějin. A věřte mi, že nesoudím jenom podle nějaké mediální hysterie.....

0/0
19.7.2012 10:39

802

Re: Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

Bože jakého Moroze, já bych řekl že s Bátorou Kalousek předvedl jak zbaběle a jako sketa dohenestovat koaličního partnera.

0/0
19.7.2012 10:53

Štěpán Binko

Re: Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

Nevím, proč se takhle divíte, že mě napadl Moroz. Měl jste napsat o koho jde, bylo by to jednodušší. A za Bátoru si mohl Dobeš sám. Jinak v pohodě, já nemám problém s tím, že takhle straníte Veverkám. Každý má právo na názor a každý svého štěstí strůjcem ;-D;-).

0/0
19.7.2012 12:57

802

Re: Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

tady máme zřejmě nějaké dvojí normy když Kalousek udělá náměstkem MF zkompromizovaného Bartáka kterého předtím vyhodil Vondra tak to kdyby VV začali povykovat a stávkovat obdobně jako Kalousek, a dávat ultimáta s vyhozením, tak si všichni budou klepat na hlavu a křičet podívejte pomatené veverky. Když tohle samé dělá Kalousek kvůli nějakému úředníčkovi Bátorovi tak je to naprosto normální a OK.

Mě tohle myšlení trošku připadá jako ta situace ohledně Romů, ti když nás masívně pomlouvají v Kanadě že je tady mlátíme a terorizuje všechny , když nám takhle zaříděj víza tak to se nic neděje a nikdo se nemusí omlouvat, ale běda když nějaký Ukrajinec si vymyslí že ho zmlátili Romové, to se potom najednou dělá jaký tohle je hrozný zločin nás všech a jak bychom si měli sypat popel na hlavu a omlouvat se.

+2/−1
19.7.2012 15:13

Štěpán Binko

Re: Vcelku by se dalo souhlasit až na tento psychický úlet

Ne, tady žádné dvojí normy nemáme a pokud mě chcete z nějaké důvodu stavět do rádoby ideologického sporu VV vs TOP09, přičemž se mi za čím dál komičtější jeví vaše vyznání, že nejste fanda ani volič VV, tak máte smůlu. O tom ten článek není a do ničeho takového se zatáhnout nenechám. VV a Skokana považuji za natolik pod úroveň kteréhokoli slušného a chytrého člověka, že nevidím důvod, proč bych se k tomu měl vyjadřovat nad rámec toho, co jsem už napsal. O Bátorovi jsem tu už kdysi také napsal své a Barták je, pokud vím, obviněn - hurá! Toť vše.

0/0
19.7.2012 17:08

jan latal

Podpořme policisty !

Pojďme jdnou provždy skoncovat s nadáváním a vtipkováním o Policii! V poslední době prokazuje svou nestrannost a odvahu v boji proti korupci a organizovanému zločinu. Vyjádřeme ji svou podporu!

http://www.facebook.com/groups/134282813378459/?notif_t=group_r2j

0/0
18.7.2012 13:59

zab5

Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

pravičák a majitel firmy, hned jsem kouknul do vašeho profilu jestli hrajete golf. Uff. Naštěstí ano, takže je z vaší strany vše v pořádku.

0/0
18.7.2012 11:44

Štěpán Binko

Re: Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

V pohodě. Ulevte si. Rád pomáhám jiným ;-DR^.

+1/−1
18.7.2012 12:09

zab5

Re: Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

Dík. S vaším článkem se dá souhlasit. Jen se bavím nad zarytými pravičáky, kteří se bijí za své modly do doby, kdy už to opravdu nelze a jejich nýmandství a hamižnost nelze obhájit. Pak prohlásí, že jejich vůdci vlastně ani nejsou pravice a protože jsou neschopní a schopní všeho zároveň, označí je logicky taky za levičáky. Pak se zasněným pohledem v dál očekávají příchod nové strany, té pravé, která ovšem nepřichází, takže své hlasy vhodí opět těm samým zmetkům....

0/0
18.7.2012 13:41

Štěpán Binko

Re: Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

Tak to se bavíte blbě,resp. na nesprávném hrobě. Já tady píšu v podstatě od začátku, nějakých pět let, a pokud jste schopen napsat, že bych snad měl být ten, který se bije za své modly do doby, o které jste psal, tak jste četl maximálně tento jediný text a nic víc. Mé texty si jistě lidé jako Dalík, Topolánek, Bendl, Tluchoř a mnoho dalších za rámeček nedali, o Bémovi a spol nemluvě. Kritice jsem podrobil zdravotní i důchodovou reformu a několikrát psal o daňové progresi. O kritice excesů těch komiků ani nemluvě. Navíc mi prosím nepodsouvejte, kdo je či není mou modlou, z těchto to nikdy nebyl nikdo. Dalším vysvětlením ale může být, že jste naprosto hloupý a neschopen zpracovat psaný text, pak bych tomu všemu rozuměl. Ale taky jsem se za ty roky smířil s tím, že kdo nechce pochopit, nepochopí. Jsou tací, kteří zvládají pohyb výhradně mezi škatulkami levá vs. pravá a na víc nemají.... To je potom těžké.

+1/−1
18.7.2012 15:43

Štěpán Binko

Re: Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

Malý výběr pro vás:

(2008): http://binko.blog.idnes.cz/c/21430/Co-mi-vadi-na-reforme-zdravotnictvi.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/24810/Mejstrik-Langer-Paroubek-Hasek-Topolanek-nastup-na-rajony.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/56546/Vyhodte-ho-Vzdyt-jenom-pracuje-a-nepolitikari.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/56586/Spravni-lide-kolem-Mirka-aneb-proc-me-Mirek-toci.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/55408/Kdyz-ne-Bem-tak-ja-to-vezmu-pravil-Bendl-Boze-jenom-to-ne.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/49228/Umeni-prijmout-odpovednost-aneb-rezignovat-by-meli-vsichni.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/48594/Smlouvy-ze-kterych-kape-Nebo-Kapsche.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/58723/Vrchol-politickeho-samozerstvi-aneb-Ivanova-kampan.html

(2009): http://binko.blog.idnes.cz/c/87039/Pravicovost-neni-o-progresivni-mire-zdaneni-Hynku-Fajmone.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/85458/Zvracena-deregulace-aneb-kristalove-cisty-Pavel.html,

0/0
18.7.2012 15:52

Štěpán Binko

Re: Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

http://binko.blog.idnes.cz/c/84163/Ivan-drogy-nebere-NEBERE-rozumite.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/95616/Jak-to-bylo-v-Toskansku-aneb-zcela-fiktivni-pribeh.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/96085/Mirkovo-toskanske-volebni-desatero.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/115518/All-Stars-tym-politickych-zmetku-ma-noveho-kapitana.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/104150/Modry-ptak-ktery-mel-radeji-drzet-zobak.html, (2010) http://binko.blog.idnes.cz/c/141418/Nenazrany-Petruska-aneb-kolik-takovych-jeste-je.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/143160/Duchody-dane-skolne-aneb-jsem-jeste-pravicak.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/130092/Vrteti-Topolem-ukradena-realita-medialni-zmetci-a-moje-omluva.html

http://binko.blog.idnes.cz/c/168295/Zkorumpovani-sasci-bez-odpovednosti-jednou-pohrbi-tuto-zem.html

(2011) http://binko.blog.idnes.cz/c/180285/Duchody-Vzdyt-jde-jenom-o-to-aby-bylo-z-ceho-dal-krast.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/179926/Batora-pro-medialni-lopaty-a-Petra-Janskeho.html,

0/0
18.7.2012 15:54

Štěpán Binko

Re: Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

http://binko.blog.idnes.cz/c/173479/Spina-kterou-nesmyjes-Ani-u-soudu.html,

http://binko.blog.idnes.cz/c/231711/Mentalne-retardovane-ministry-nechci-a-taky-si-nepomuzu-Pepiku.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/210902/Hajek-Duka-Batora-skola-to-je-potvora-aneb-Hrad-a-nase-deti.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/194228/Petr-Tluchor-tepe-VeVerky-aneb-sedm-bodu-o-Petru-Tluchorovi.html.

A letošní články si snad zvládnete prolistovat sám. Příště než napíšete takovou blbost, tak si alespoň ověřte, jestli se náhodou spíš neztrapníte sám. OK ;-)?

0/0
18.7.2012 15:56

Štěpán Binko

Re: Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

A tenhle mám ze všech nejradši: http://binko.blog.idnes.cz/c/118637/Pavel-se-z-Antarktidy-nevrati.html ;-D;-)

0/0
18.7.2012 15:57

Štěpán Binko

Re: Jen jsem se od vás v článku dozvěděl, že jste

A možná: http://binko.blog.idnes.cz/c/167012/DDR-Drabkova-Duchodova-Reforma-a-vecne-nepripravene-vlady-sasku.html ;-D

0/0
18.7.2012 16:00

Kristoff

Vážený autore

Jestli Vy jste pravičák, pak nedokážu správně zařadit naší pravostraně orientovanou politickou "elitu".

Byť jsem svým  politickým myšlením spíše socan, není nic co bych Vám ve vašem článku vytknul. Vážím si lidí s názorem!R^

+2/−1
18.7.2012 11:20

Štěpán Binko

Re: Vážený autore

To je jednoduchý. Naše pravostranně orientovaná politická elita nemá se skutečnou pravicí nic společného. Psal jsem o tom jeden starší blog. Vezměte si volební program ČSSD z doby před několika lety a zjistíte, že "pravicová" vláda jej do puntíku naplňuje. V kontextu naší "pravice" je pravda, že pravičákem nejsem vůbec. Na druhou stranu si ale myslím, že tyhle škatulky se dávno přežily. Dneska jsou všechny hlavní strany typickými "catch all parties" a ty prostě berou vše a rozdíl mezi nimi de facto není. Navíc co je u nás levicové, o pár set kilometrů jinde levicové být vůbec nemusí. Spíš bych se orientoval jednoduše na selský rozum. No a proto i jako "pravičák" kritizuji důchodovou reformu, odpor k progresivní dani a celou řadu dalších věcí ;-). Mějte se!

0/0
18.7.2012 12:07

MacX

Docela pěkné

Jen tu Skokanovu nahrávku vidím trochu jinak. Podobně, jako slavné odposlechy Ivánků českého fotbalu, ukazuje, co za verbež v této zemi stojí u moci. Pokud se lůza stane nedopatřením osudu elitou, tak je země nutně ve svrabu. To se stalo za Bilaka a spol. a totéž se děje nyní.

+1/−1
18.7.2012 10:21

Štěpán Binko

Re: Docela pěkné

Co hlava, to názor, naprosto v pořádku ;-)R^.

0/0
18.7.2012 12:08

kristusek21

Kouknou, pane autor, k jejich dotazům:

ad Mistr Skokan - můžeme si myslet cokoli, skutečností je, že je to právě ministr Kalousek, který poslední dobou hystericky ječí "máte nahrávku? Máte nahrávku? Dokažte to!", takže p. Skokan se de facto pouze snaží vyhovět páně Kalouskovo touze:-)

ad CASA - zavřít by měli každého, kdo má jakékoli námitky. Ta letadla byla vskutku potřebná, anžto jiná letadla nemají konfiguraci na koně Převalského. Ta portugalská byla sice o polovinu levnější, ale taky mají konfiguraci pouze na osly

ad telefonáty Mazánek a spol. - na jednu stranu odsuzujete p. Skokana, že nahrává, teď odsuzujete jiné, že nenahrávají. Tak jak teda? Nahrávat? Nenahrávat?

A nakonec - věříte-li, že dotazem "Odmítl jsem ti někdy nějakou dotaci?" ministr Kalousek žertoval (a že v dané situaci evidentně žertovat chtěl), pak jste asi jediný v téhle republice.

+1/−1
18.7.2012 9:37

Štěpán Binko

Re: Kouknou, pane autor, k jejich dotazům:

Pobavilo, ale jinak mi řekněte, kde v textu odsuzuji Mazánka nebo Lessyho za to, že by nenahrávali? Není tam náhodou, že nepochybuji, že ty nahrávky existují? A proč o tom nepochybuji? ;-)

Jinak Skokan je kapitola sama pro sebe.......

0/0
18.7.2012 9:57

zab5

Re: Kouknou, pane autor, k jejich dotazům:

ad. Casa : Nevím, co jste za odborníka vy ale specialisté z armádního letectví včetně náčelníka generálního štábu měli celé roky jiný názor.

0/0
18.7.2012 11:48

kristusek21

Re: Kouknou, pane autor, k jejich dotazům:

Bylo to myšleno ironicky. Jako ostatně celý tenhle "příspěvek":-)

A jinak moje odbornost se sestává z toho, že jsem jednou letěl do Bulharska, jednou do Kodaně a jednou do Moskvy. Pro internetové diskuze jsem tedy odborník více než fundovaný;-D

+1/−1
18.7.2012 13:19

j23

Re: Kouknou, pane autor, k jejich dotazům:

Kristusku, nevíte o letadlech nic. AČR potřebuje letadla taková, aby dokázala přepravit na druhou stranu zeměkoule do bojových podmínek daných našimi smluvními závazky těžkou vojenskou techniku. Triviální zadání. Armáda umí přesně specifikovat, co potřebuje, zasraní civilisti jako Parkanová, Barták, Kopřiva, Kalousek ... nikoliv. Dokonce je úplně triviální záležitostí nastavit podmínky jako: kolik to uveze, jak rychle to přemístí, jak rychle to naloží, jaké mohou být rozměry nákladu atd. To jsou příklady pro základku a to snad umí řešit i vojáci! Politici nikoliv. To je banda stupidních blbů a zlodějů. Autor přesně popsal svazáka Skokana, kterého českolipský lid starší 40-ti let dobře pamatuje.

Skokan nebo Kalousek? Proboha, pracujeme s hovady na entou! Najděte jediného parlamentního politika s polistopadového období, o kterém můžete s čistým svědomím říci: tohle je slušný a poctivý člověk a tento názor jsem schopen obhajovat za cenu vlastního života.

0/0
18.7.2012 13:00

Štěpán Binko

Re: Kouknou, pane autor, k jejich dotazům:

Já o jednom takovém vím. Paradoxně je z ODS - Lenka Kohoutová. Ale to je jaksi mimo téma, jinak naprostý souhlas R^.

0/0
18.7.2012 15:59

j23

Re: Kouknou, pane autor, k jejich dotazům:

Tak to je super, Štěpáne, že se za více než dvacet let mezi parlamentními stranami našel člověk, o kterém můžete prohlásit, že nekrade. Já si myslím, že dalším takovým je pan Kubera. Ale jistě to nevím. Možná je dá ODS na nástěnku: 2 z nás nekradou - jsme stranou, kterou stojí za to volit! j23

0/0
18.7.2012 18:49

antitopolanek

premiér

Současný premiér je přesně ten typ, o kterém kdysi Landa zpíval v jedné písnií na albu Chcíply dobrý víly.

0/0
18.7.2012 9:29

Štěpán Binko

Re: premiér

;-DR^

0/0
18.7.2012 9:50



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.