Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr. Fe (11)

Souhlas

Tak jsem tím článkerm šokován. Jinak je škoda, že jste přestal psát o politice, hned poté co se naplno provalilo, že jste se léta mýlil. Chce to trochu chlapskosti a napsat nějákou omluvu nám se kterými jste po léta mylně polemizoval a hájil mafii ODS a TOP 09.

+1/−1
22.7.2012 23:07

Štěpán Binko

Re: Souhlas

Já přestal psát o politice? A ty tři blogy pod tímto jsou proboha o čem? ;-D Jinak zkuste příště zase nelhat, protože napsat o mně, že jsem někoho hájil, je vzhledem k realitě na mém blogu více než úsměvné, ostatně soudní se mohou přesvědčit sami. Notorickému lháři to ovšem zjevně vysvětlit nelze. Bloguji tady od 2007 a mé články si tedy pravicové vlády za rámeček rozhodně nedávaly po celou tuto dobu. Kritizoval jsem tu většinu z jejich kroků - od důchodové reformy a reformy zdravotnictví přes daně až ke korupčním kauzám a jejich úletům. Že ovšem nadšeně netleskám a nevyvozuji z toho, že po oranžové vede cesta k lepším zítřkům, to je jiná. Jediné, za co bych se měl omluvit, je skutečnost, že svým psaním a neustálým otevíráním diskuzí vytvářím prostor pro podobná individua, která když už nevědí, co napsat, takto sprostě lžou.......

0/0
25.7.2012 12:41

Štěpán Binko

Re: Souhlas

Malý výběr pro vás aneb důkaz další z Vašich lží:

(2008): http://binko.blog.idnes.cz/c/21430/Co-mi-vadi-na-reforme-zdravotnictvi.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/24810/Mejstrik-Langer-Paroubek-Hasek-Topolanek-nastup-na-rajony.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/56546/Vyhodte-ho-Vzdyt-jenom-pracuje-a-nepolitikari.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/56586/Spravni-lide-kolem-Mirka-aneb-proc-me-Mirek-toci.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/55408/Kdyz-ne-Bem-tak-ja-to-vezmu-pravil-Bendl-Boze-jenom-to-ne.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/49228/Umeni-prijmout-odpovednost-aneb-rezignovat-by-meli-vsichni.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/48594/Smlouvy-ze-kterych-kape-Nebo-Kapsche.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/58723/Vrchol-politickeho-samozerstvi-aneb-Ivanova-kampan.html

(2009): http://binko.blog.idnes.cz/c/87039/Pravicovost-neni-o-progresivni-mire-zdaneni-Hynku-Fajmone.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/85458/Zvracena-deregulace-aneb-kristalove-cisty-Pavel.html,

0/0
25.7.2012 12:47

Štěpán Binko

Re: Souhlas

http://binko.blog.idnes.cz/c/84163/Ivan-drogy-nebere-NEBERE-rozumite.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/95616/Jak-to-bylo-v-Toskansku-aneb-zcela-fiktivni-pribeh.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/96085/Mirkovo-toskanske-volebni-desatero.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/115518/All-Stars-tym-politickych-zmetku-ma-noveho-kapitana.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/104150/Modry-ptak-ktery-mel-radeji-drzet-zobak.html, (2010) http://binko.blog.idnes.cz/c/141418/Nenazrany-Petruska-aneb-kolik-takovych-jeste-je.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/143160/Duchody-dane-skolne-aneb-jsem-jeste-pravicak.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/130092/Vrteti-Topolem-ukradena-realita-medialni-zmetci-a-moje-omluva.html

http://binko.blog.idnes.cz/c/168295/Zkorumpovani-sasci-bez-odpovednosti-jednou-pohrbi-tuto-zem.html

(2011) http://binko.blog.idnes.cz/c/180285/Duchody-Vzdyt-jde-jenom-o-to-aby-bylo-z-ceho-dal-krast.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/179926/Batora-pro-medialni-lopaty-a-Petra-Janskeho.html,

0/0
25.7.2012 12:47

Štěpán Binko

Re: Souhlas

http://binko.blog.idnes.cz/c/173479/Spina-kterou-nesmyjes-Ani-u-soudu.html,

http://binko.blog.idnes.cz/c/231711/Mentalne-retardovane-ministry-nechci-a-taky-si-nepomuzu-Pepiku.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/210902/Hajek-Duka-Batora-skola-to-je-potvora-aneb-Hrad-a-nase-deti.html, http://binko.blog.idnes.cz/c/194228/Petr-Tluchor-tepe-VeVerky-aneb-sedm-bodu-o-Petru-Tluchorovi.html,

http://binko.blog.idnes.cz/c/167012/DDR-Drabkova-Duchodova-Reforma-a-vecne-nepripravene-vlady-sasku.html.

Letošní články si snad zvládnete prolistovat sám. Příště než napíšete takovou blbost, tak si alespoň ověřte, jestli se náhodou spíš nelžete sám. OK ? ;-D

A tenhle mám ze všech nejradši: http://binko.blog.idnes.cz/c/118637/Pavel-se-z-Antarktidy-nevrati.html

0/0
25.7.2012 12:49

Dr. Fe (11)

Re: Souhlas

To jste nemusel všechno vypisovat, ale děkuji za vámi vynaloženou námahu. Mě jde především o to, že jste stále nepochopil resp. si nechcete přiznat, že jste se mýlil v základních principech. Asi už to sám vidíte, ale sveřepě to nechcete uznat, podobně jako mnozí komunisté po roce 1989 nebyli schopni uznat, že se celý život mýlili. Já jsem taky kdysi věřil pravicové politice, volil jsem ODS, ale někdy koncem devadesátých let jsem pochopil, že jsem se mýlil. Že tohle není proud pro slušného člověka, který není úplně bezcitný a asociální. Jste zřejmě inteligentní a slušný člověk, tak věřím, že k tomu dospějete taky, nejste přece takový sociopatický sobec. A není to opravdu o nějáké ideální ČSSD, jak mi podsouváte. Ta je sice o něco lepší než současné pravicové strany, ale ne zas o tolik.

0/0
26.7.2012 23:15

Štěpán Binko

Re: Souhlas

Já jsem Vám to vypsal rád, abyste měl šanci pochopit, jak hluboce se mýlíte, resp. abyste si uvědomil vlastní lži. Z toho titulu mi tak nějak uniká, v jakých principech jsem se podle vás mýlil. Těm, kterým věřím a o kterých tady píši konzistentně již několik let, věřím stále. A že jsem již dávno pochopil, někdy v těch 90. letech, že ODS není s mými principy kompatibilní, to víte sám moc dobře, psali jsme si to v diskuzích několikrát. Nemůžu za to, že pro českého fanouška levice je každý pravičák ODSák a že si to myslí i přes to množství textů, které tady pod vlastním jménem publikuji takovou dobu a které něco takového vylučují. ODS nedefinuje pravici a pravicovost jako takovou. Už několik let připomíná křečovitě se u moci držící "levicovou" stranu "západního střihu". Bohužel s českými gaunery, vyčůránky a zlodějíčky.

0/0
27.7.2012 8:58

Štěpán Binko

Re: Souhlas

A stejná partička zlodějíčků, gaunerů a pochybných existencí je přisáta na ČSSD, proto dost pochybuji, že jeden je lepší druhého. Ve skutečnosti jeden za osmnáct, druhý bez dvou..........

Principy, o kterých píši, se v praxi ukazují jako výrazně životaschopnější, než socialistické experimenty, které ničí a ženou do záhuby většinu zemí nejen v EU. Stačí si přečíst co jsem kdy psal o daních (jsem pro progresi nejen u DPFO) nebo o důchodech (současný stav je neudržitelný, leč Drábkova reforma je zlodějinou) nebo o fungování státní správy obecně. Pak to srovnejte s tím, jaké reformy provádí pravice třeba ve Švédsku. Ano, vždycky budu proti všemocnému státu, který místo aby občanům garantoval mantinely pro svobodný život, právní rámec umožňující organizaci soukromých věcí i podnikání, tak se o "ovčany" za každou cenu stará a výměnou za svobodu jim utírá zadky. A to, co píši a jaké názory zastávám, vůbec neznamená, že stát má být asociální, nesolidární a nelidský koncentrák.

0/0
27.7.2012 9:06

Štěpán Binko

Re: Souhlas

Moderní stát může respektovat osobní svobodu jednotlivce, který má svá práva, ale také odpovědnosti a přitom být dostatečně solidární s těmi, kteří chtějí, ale nemohou. U nás jsme bohužel solidární až až. Kvůli tomu ti skutečně potřební třou bídu s nouzí a nepotřební se vezou. Bohužel jsou nejvíc uřvaní ti druzí a my se začínáme řídit silou jejich hlasů místo vlastním rozumem...

A stejně tak nemám pocit, že bych se nějak výrazně mýlil s "přínosem" stylu hospodaření a podnikání, jak jsme jej zvykli přejímat z EU. Tahle degenerace se na nás podepíše úplně stejně, jako těch 40 let rudých mozků a jejich hospodaření. Už dávno není úspěšný ten, který něco vytvoří, vytvořenou hodnotu uplatní na trhu, generuje zisk a ten následně zdaní. Úspěšný je nejlépe parazitem na EU a jiných erárních rozpočtech, saje jednu dotaci za druhou a když se mu něco nepovede, natahuje pracky. No, dalším generacím to snad dojde a něco podobného zavrhnou stejně, jako jsme my pochopili, že ekonomika se nedá plánovat.

+1/0
27.7.2012 9:14

DMTR

Re: Souhlas

R^

0/0
27.7.2012 9:24

vladimir.t.gottwald

Inu,co dodat...?

Leda karmu.

;o)

0/0
21.7.2012 22:36

Štěpán Binko

Re: Inu,co dodat...?

Díky a měj se. ;-)R^

0/0
25.7.2012 12:41

Wesloun

Nejhorší je

že platíme na takové ...... tak brutální daně. Jezdit 200km/h si na takové silnici (jel jsem tam minulý týden) nedovolí ani to největší prase, zato policajt bez problémů. 125kmh (na radaru) takže 115km/h ve kutečnosti, je naopak zcela bezpečná rychlost na téměř všech silnicích 1.třídy. Tenhle úsek je přehledný, navíc ho ten "pirát" mohl dobře znát, což také zvyšuje bezpečnost ale i rychlost (z vlastní zkušenosti):-)

0/0
21.7.2012 8:34

Obludni_K

Neoznačené

a nějakým prapodivným způsobem kvíkající a mrkající auta jsou hodně špatným vkladem do bezpečnosti. Protože si "stopku" i majáček může kdekdo opatřit jak se mu zlíbí, a v civilním autě se poliši nepoznaji, je otázka času kdy je nějaký vystresovaný podnikatel sejme jako mafiány co po něm jdou.

0/0
20.7.2012 20:28

stařec bez moře

Do Budějovic jsem jezdil na střelnici

asfaltových holubů obden a po téhle silnici, když to šlo, jsem jel i 200 km/h. V budějivicích jsem býval tak za 20 min po ujetí asi 40 km. Chci tím jen potvrdit, že není pirátem ten, který jezdí rychle ,ale ten kdo jezdí nepřiměřeně podmínkám a okolnostem.

0/0
20.7.2012 19:07

vracena VIP prukazka

Re: Do Budějovic jsem jezdil na střelnici

Velmi hloupé. Zkuste si představit někoho, kdo se napojuje z vedlejší silnice, koukne doprava, doleva, nevidí vás. Jenže vy se přiřítíte za zlomek času, než ten, kdo by jel normálně. To samé u předjíždění. Ne vašeho.. ale v protisměru. Mikdo to zkrátka nemá nastavené tak, aby počítal s rychlostí vašich 200, hrdino. To patří na okruh, ne do provozu. Něco o tom vím, jako debil jsem po revoluci jezdil s téměř 300km/h corvettou. Než jsem pochopil ...

0/0
21.7.2012 3:45

xychteen

Tak naivní, že byste je čekal jen na dálnici, snad nejste?

Juž první týden po nasazení vesele vydělával nabušený kakaovo-hnědo-pokakaně-něco kombík na smrtelně nebezpečné silnici mezi Doksy a Bolkou (130 zcela bezpečná cestovní rychlost), lapaje "pirátys" jedoucí tamo kilo.

:

Jinak co se tüče mozkové kapacity obsluhy, mám - podle mého vynikající :-) - ilustrační historku z devadesátek: jeden můj tehdejší známý, osoba setrvale opálená, s lehce blond opřelivovaným ježkem a nezbytným zlatým řetězem, převážel z Německa našlapaný golf, určený k prodeji místnímu hejlovi. Jeho rychlost plus podivná německá SPZ (ASA 4 nebo tak něco) vzbudila pozornost hlídky ve služební feldě. Byv stíhán, dotyčný napřed šlápl na plyn, ale pak to zvážil a zastavil. Policajt vylez, nasadil si čepici a pravil: "vy ste nám chtěl uject, žejo?" a známý odvětil "chtěl, ale vy ste byl lepší"... policista zazářil a nechal golfa pokračovat...

:

...aniž by si povšiml, že známej vůbec nemá řidičák :-) Prostě někdy jen stačí polechtat brzlík. Pěkný den přeju.

0/0
20.7.2012 16:52

Štěpán Binko

Re: Tak naivní, že byste je čekal jen na dálnici, snad nejste?

Tak to já mám ještě lepší historku. Známé, zdravotní sestře a záchranářce, která měla v autě kompletní záchranářskou výbavu ve dvou kufrech, dali policajti pokutu za to, že neměla předpisovou lékárničku. Nepobrali vysvětlení, že lékárnička je pro amatéra, že profík místo celé řady z jejího obsahu použije něco jiného, navíc to umí a je k tomu vyškolen. Nepomohl ani dotaz, jestli by si sám policista vybral zásah amatéra s předpisovou lékárnou nebo profi záchranáře s profi výbavou. ;-)

0/0
25.7.2012 12:44

pedr64

jo, někdy mám pocit, že ti kluci fakt moc koukají na TV

já zažil následující. Policejní auto s majáky se řítí po chodniku mezi obchodním domem a tržnicí, v 17 hodin ve všední den, kdy se tam pohybují desítky chodců včetně starších lidí a mamin s kořárky. Důvod: pronasledují kluka jedoucího na kole.

0/0
20.7.2012 11:48

roman37d

Doporučuji....

http://binko.blog.idnes.cz/c/174904/Zamavejme-osobe-blizke-Rozesmati-Trpisovsky-a-Sevcik-mavaji-take.html

... cituji: "Policie totiž přijala za sobě vlastní myšlenku, že za ní všechno vyřeší různě sofistikované kamerové systémy a radary a že ona bude přestupky řešit jaksi "distančně", nejlépe v pohodlí svých teplých kanceláří."

..... Tak a teď tady máme Passaty..... Policisté opustili kanceláře a stíhání piráty přímo na silnici. Copak se na tomn autorovi nelíbí?

+2/−1
20.7.2012 11:43

MychalB.

Re: Doporučuji....

Tak nezbývá než doufat, že při tom stylu, který zvolili, se dočteme dřív o tom, že to zapasovali pod nějaký kamion než že rozstřelili auto s celou rodinou :-P

+1/−1
20.7.2012 11:45

Štěpán Binko

Re: Doporučuji....

Chápu, že myšlenka je to na mnohé tuze složitá, ale budiž. Normální společnost totiž nikdy neupřednostní pokus o vyřešení dopravního přestupku za 3 body a 2500 pokuty před zdravím a životy desítek lidí, které policisté ohrozí v nesmyslné honičce při 200 km/h v běžném a hustém provozu (mezi auty museli kličkovat). To je celé. A zkuste nelhat a nefabulovat, níže jsme řešili, jak lze situaci řešit jinak a o kamerových systémech nepadlo ani slovo.

0/0
20.7.2012 11:50

roman37d

Re: Doporučuji....

Budeme si muset vybrat. Buď budeme mít policii, hasiče a záchranku, které se budou snažit lidem pomáhat, nebo se na to kvůli případům kdy havarovali policisté, hašiči, nebo RZS, vykašleme. Dřív bylo naprosto běžné že policajti měřili a o kus dál další vybírali.... Jenže doba pokročila a řidiči mají čím dál tím silnější auta. Policie se musí přizpůsobit.

+2/−1
20.7.2012 12:17

Štěpán Binko

Re: Doporučuji....

Coz ovšem ani náhodou není o podobně nesmyslném hazardu se životy ostatních. Co na tom nechápete?

+1/−1
20.7.2012 12:49

MychalB.

Re: Doporučuji....

Upřímně, takové Simíry, kteří se na čtyřproudovce otáčí přes střední pruh tam, kde nikdo nevidí a navíc je tam ta díra jen pro přechod pro chodce (jak byl uveden odkaz včera v diskuzi pod článkem) tu nechci. Ti mají maximálně na to, aby šlapali chodník a nemají co řídit takovéto prodlužovadlo penisu. :-P

0/0
20.7.2012 18:48

hovn

Pane už jednou jsem vám psal

o vaší naivitě, při hledání spásy v tomto sboru a to v jakékoliv oblasti. Z vašich článků usuzuji, že nemůžete být hloupý člověk a tak kvituji s povděkem, že k probouyení dochází

+2/−1
20.7.2012 11:42

Štěpán Binko

Re: Pane už jednou jsem vám psal

;-DR^

0/0
20.7.2012 11:50

Jan Borovička

Re: Pane už jednou jsem vám psal

;-D

0/0
20.7.2012 19:44

jarno3

Naprosto výstižné, pane autore.

A tím, že hýkající stádo ovčanů se do vás trefuje, se nedejte odradit. Tupých bezmozků se  najde vždycky dost. A hrbit hřbet umíme už od Rakousko-Uherska.;-D

+3/−1
20.7.2012 11:41

hovn

Re: Naprosto výstižné, pane autore.

S tím RU bych byl hodně vopatrnej

0/0
20.7.2012 11:48

Jan Ruzicka

Jezdím tam často,

dík za upozornění na čerty v prasátu.

0/0
20.7.2012 11:19

vracena VIP prukazka

Čekala jsem vlnu souhlasných příspěvků, ale ouha....

Já tedy souhlasím a navíc je to stylově napsané. A tu silnici velmi dobře znám.

Zdraví bývalá blogová kolegyně z Budějic., M.R.

0/0
20.7.2012 11:18

Štěpán Binko

Re: Čekala jsem vlnu souhlasných příspěvků, ale ouha....

Mám pocit, že to někteří nepochopili a mají článek za obhajobu silničních pirátů. Nu což, i s tím jsem měl počítat ;-).

+1/−1
20.7.2012 11:20

Pietrolini

Re: Čekala jsem vlnu souhlasných příspěvků, ale ouha....

Buďte v klidu,jsou tady i takoví,co vás chápou dobře. ;-)

0/0
20.7.2012 11:21

vracena VIP prukazka

Re: Čekala jsem vlnu souhlasných příspěvků, ale ouha....

Zdá se. Někdy není dobré psát moc .... dobře. :-) Někteří to nepoberou.

0/0
20.7.2012 11:22

mamsrb

Už se tady opakuji, ale nedá mě to.

http://zpravy.idnes.cz/nehoda-policejniho-passatu-na-d11-dab-/krimi.aspx?c=A120629_092723_praha-zpravy_zep

Kdyby to mělo zachránit jednu matku s kočárkem....;-)

0/0
20.7.2012 11:34

Pietrolini

Není normální

po silnici s devadesátkou jet 125. Ale není normální je honit jako na divokém západě 200 a kličkovat mezi zděšenými řidiči. ;-)Rv

0/0
20.7.2012 11:17

Štěpán Binko

Re: Není normální

Přesně tak a o tom je můj text. Pirát ve 125 km/h může být zastaven bez toho, aniž by policie takto riskovala.

0/0
20.7.2012 11:21

Smrť

Re: Není normální

Můžete být konkrétnější a napsat jak?

+1/−1
20.7.2012 11:27

Štěpán Binko

Re: Není normální

Stejně jako je chytají na dálnicích nebo jiných silnicích. Na jednom místě se měří, o kus dál, na bezpečném úseku, pak odstavuje. Takových úseků je na daném místě hned několik, ostatně ten policejní Passat také nestál na krajnici, že.... Tam kde číhal....

0/0
20.7.2012 11:29

panihani

Re: Není normální

Teorii chápu, ale jak byste chtel zastavit auto jedoucí 125km/h?  To (můj názor) stojícím poldou dost dobře nejde....

+1/−1
20.7.2012 11:32

Štěpán Binko

Re: Není normální

Jde. Vždyť to policie dělá roky. Na dálnicích zastavují i mnohem rychleji jedoucí vozidla. Na jednom úseku se měří, na druhém, bezpečném pro odstavení, se zastavuje. Těch, kteří budou ujíždět, je minimum a ano, na ty ať pak nasadí všechny prostředky. Ale přestupek za 2500 a 3 body nemá cenu zdraví a životů podobnou honičkou ohrožených lidí....

0/0
20.7.2012 11:52

Smrť

Re: Není normální

Píšete to níže, ale mě by spíše zajímalo, jak chcete bez pronásledování zastavit někoho, kdo nemá zájem nechat se zastavit. A jak byste reagoval, kdyby ten 125-155 km/h jedoucí "bezpečný řidič" někoho naboural a zmrzačil - třeba Vás. Nechtěl byste, ať takové stodukáty, hrubě porušující pravidla, někdo dostane od volantu včas?

+4/−1
20.7.2012 11:33

Štěpán Binko

Re: Není normální

Na jednom úseku změřím, na druhém zastavím. Policisté (třeba za Brnem) takhle zastavují i mnohem rychlejší auta přímo na dálnici. A i když nezastavím, tak mám pro jeden přestupek riskovat tolik životů? Navíc v daném případě nešlo o řidiče, který neměl zájem zastavit. Jak tady někdo psal, byla to obyčejná trubka porušující předpisy, řidič v pohodě zastavil.....

0/0
20.7.2012 11:54

mamsrb

Re: Není normální

Jako v Německu.

0/0
20.7.2012 11:47

proost

Nesmysl

Ať si každý myslí co chce, ale autor tohoto blogu alespoň mně přesvědčil o naprosté ztrátě soudnosti, absence smyslu pro pořádek a zřejmě patří k těm, kteří svůj způsob ježdění (125km/h na obyč. slinici) berou jako něco, co je skoro normální.

Tak za prvé - rychlost na těchto silnicích je 90, pokud to autor neví - cokoliv přes je sice u nás téměř normální, ale každý by si mněl uvědomit, že tím též porušuje zákon a dobrovolně se nabízí k potrestání.

Za druhé - dopravní policie tady byla, je a doufám bude k tomu, aby ty, kteří nepochopili, že vyhláška je něco, co se má dodržovat a ne jen natlouct do hlavy pro účely zkoušky pro získání ŘP a potom zapomenout rychle přivedla k rozumu. Bohužel v našem právním systému je to téměř nemožné a co není vyfoceno, jako by neexistovalo. Díky zákonu a osobě blízké je pak nutné dělat takovéto honičky - jinak se piráti chechtají.

Za třetí - pokud by pokuty vybírali na 90,5 tak to je buzerace, pokud víc jak 100 (nevidí na tom žádnou buzeraci.

+5/−1
20.7.2012 11:13

Štěpán Binko

Re: Nesmysl

Hmm, co takhle nečíst mezi řádky? Já neobhajuji porušování předpisů, ale uniká my smysl boje za bezpečnost dopravního provozu tímto stylem. To je celé. Dotyčného hříšníka bylo možné zcela jistě zastavit i jinak, než riskovat zdraví ostatních honičkou ve 200 km/h a kličkováním mezi auty.....

+1/−1
20.7.2012 11:15

proost

Re: Nesmysl

A můžete mi prosím říci jak? Samozřejmě by to bylo lepší a bezpečnější - ale nějak si to technicky nedovedu představit... Ono nestačí jen kritizovat, bylo by dobré napvrhnout jinou variantu, která bude lepší...

+2/−1
20.7.2012 11:17

Štěpán Binko

Re: Nesmysl

Ta varianta je zcela jednoduchá a na jiných místech ji PČR praktikuje běžně. Na jednom místě měří, na druhém auta bezpečně zastavují. Zvládají to i na dálnicích, kdy si chodí pro řidiče do levého pruhu. Ale ohrožovat takhle ostatní účastníky je NEOMLUVITELNÉ a s obhajobou pirátů to NEMÁ CO DĚLAT!

0/0
20.7.2012 11:22

proost

Re: Nesmysl

Pokud jede někde auto jednou za deset minut, tak prosím - nic proti. Pokud je někde šňůra aut, tak nevím jak to realizovat.

+1/−1
20.7.2012 11:25



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.