Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44o27j67m15í12r 83R18o40d72e17n 6726965625677

Zde pohlížíte ze špatného úhlu. samotná SKarta za to nemůže, ano Majetková přiznání, jsou to dobrými nástroji. Bohužel v naší zemi se vše vesměs nedělá pro politiku dobrého hospodáře, ale pro politiku ryze hledat možnosti jak přijít k penězům a když se k tomu přidá naprostá bezkoncepčnost, provázanost ministerstev a úřadů a nakonec i dlouhodobější strategie ... . SKarta měla vyslyšet volání obcí po zneužívání sociálních dávek a navíc i chránit úředníky před nevybíravými útoky adresátů sociálních dávek, jež mnohdy přijeli v mercedesu ... . Bohužel zde zvítězil určitý kartel, a smysl a potřebnost šla stranou. Jelikož naše hospodářství vzešlo ze silného přerozdělování a sociálního bezpracného systému podpory, jež mnoho  lidi naučilo chování snadného života a ochrany, je potřeba toto "vychytralé" chování většiny lidí nějak podchytit, neboť  dusí hospodářství a rozpočty obcí. Zde nejde jen o sociální dávky, ale zdravotnictví  atd. Bohužel pořád je zde ve velkém myšlení vše dělat jen pro vlastní zisk. Palčivým problémem jsou teď ubytovny a příspěvky na bydlení, kde se z toho stal doslova byznys.  Státu nezbývá nic jiného než s tímto chováním lidí nalézat řešení a systém, jež by vše zpřehlednil, adresoval a propojil na všech úrovních, neboť to má nesmírnou zátěž na rozpočet, kde jde o největší položky zde. Bohužel to nefunguje díky zažitému chování, vše dělat je když si namastím vlastní kapsu, může to být politická strana, kartel výrobců, kartel služeb atd.

+1/0
19.4.2013 8:09
Foto

M20i33r55o37s26l56a96v 72M26a16c77e21k 5261235730552

Stát nemůže držet armádu zaměstnanců, kteří budou dělat majetková přiznání za Vás. Proto by měl toto přiznání dělat každý člověk sám, alespoň se bude moci přesvědčit, zda je bohatý nebo chuidý.

+1/−7
18.4.2013 21:33

L49u21k27a92s 39P24a12r44a86l 5907876901468

1. stát tuhle armádu úředníků dávno má. ragistrované je prakticky všechno cenné (nemovitosti, auta...)

2. je mi úplně jedno, jestli jsem podle měřítek úřadů chudý nebo bohatý.

+3/−1
18.4.2013 22:20

A27n67t38o61n97í92n 65K52o19u69n81o66v70s11k60ý 9378900668938

Spojujete nespojitelné a uvažujete  nesprávně - majetková přiznání jsou hodně potřebná věc. Že se nadají zavádět zpětně mi nevadí (ovšem třeba to někdo navrhne, aby tím oddálil a nebo docela podkopal možnost je zavést), ale potřebné je zavést hned teď. Tím se dostaneme na pomyslnou startovní čáru i když podstatné bude až to další přiznání.

V Německu vyplňují majetková přiznání každý 3. rok a nikdo se tomu nediví. Ale taky se tam tak nekrade.

Kolik ve tvém majetku za 3 roky přibylo? Benzínová pumpa s myčkou a restaurace za 45 milionů? Jak vypadala v uvedených letech tvoje daňová přiznání? Zdanil jsi 65 milionů? Buď hodně zdráv a nabytý majetek si užij - nechceme od tebe ani korunu.

Zdanil jsi 3 miliony? Tak ti spočteme z rozdílu daň z příjmu, k tomu sankci za to, že jsi to nepřiznal sám a penále za to, že platíš pozdě.

Napsal jsi to na tchýni? Proč ne, i ona podávala daňová přiznání a i to majetkové. Nám je jedno, komu to vyúčtujeme - bude-li to třeba.

Neuvedl jsi v přiznání některý ze svých účtů (třeba v zahraničí)? Pak věz, že sankce může být až 100% částky na účtu se nacházející. K tomu penále a sankce. Takže zaplatíš daleko víc než kolik jsi zatajil. Může se to hodně nevyplatit. Fungující zákony existuje. Stačí je přeložit do češtiny a prohnat parlamentem. A ne zase vymýšlet nějaký vlastní paskvil, který se bude pořád předělávat a který nebude nikdy pořádně fungovat.

+4/−3
18.4.2013 20:15

A65n26t66o61n79í69n 37K95o31u21n50o34v68s16k36ý 9988470488588

K tomu penále a daň.

Pochopitelně.

Pardon...

+4/0
18.4.2013 20:18
Foto

Š28t29ě18p13á40n 51B44i35n67k23o 3506164953346

V rámci diskuze klidně přiznám, že uvažuji nesprávně a spojuji nespojitelné, ale abych o tom mohl alespoň přemýšlet, musel byste k těmto svým tvrzením dodat nějaký argument, což se bohužel nestalo. Navíc nemáte pravdu. V Německu žádná majetková přiznání nejsou, pouze v případě, kdy FŮ zjistí rozpor mezi nabytým majetkem a přiznanými příjmy, vyzve vás k podání vysvětlení. Což je princip, který sám popisujete a o kterém je mj. můj článek, který jste možná jenom nepochopil nebo zůstal u nadpisu. Ale poslední větu bych podepsal. Ano, pojďme nevymýšlet nesmysly a pojďme se poučit z toho, co funguje venku. Ale majetková přiznání, jak o nich uvažují socialisté, jsou podle mě nesmysl a neplatí, že to je to, co funguje venku. Ale pořád jim dávám šanci. Stačí, když mi konečně někdo řekne, co nad rámec již evidovaného by se v těch přiznáních mělo vlastně přiznávat ;-). Protože k tomu, abych zjistil, že někdo nabyl benzinovou pumpu za 45M žádné další lejstro nepotřebuji. Bohatě si vystačím s obchodním rejstříkem a katastrem nemovitostí.

+2/−2
18.4.2013 20:25

A92n34t29o59n16í58n 90K69o96u43n40o68v44s23k60ý 9438110238878

Fajn. Tak zajdete za majitelem a zeptáte se ho jak to, když podle jeho přiznání je málem kandidátem na podporu v hmotné nouzi. A uslyšíte známe nesmysly - půjčil mi tchán, strejček atd. A tím jste skončil.

Jenže když uvidíte přiznání strejčka, dá vám FÚ na vybranou - buď zaplatíte vy nebo strejček.

Navíc zákon stanoví jasně i sankce.

U nás by politici a jejich kámoši kradli i nohama (kdyby na nich neměli boty).

Protože se to vyplácí.

Tak se to prostě musí přestat vyplácet. Proč se v Německu tak nekrade? Jsou tak čestní a nezkažení komunismem? Nesmysl, jen ví, že by je zavřeli až ztratí chlorofyl. Zaveďme stejné zákony u nás a uvidíte jak čestné politiky i občany budeme mít.

+5/−2
18.4.2013 20:45
Foto

Š41t48ě74p57á23n 36B20i44n44k68o 3826804143546

O tom, co se má nebo nemá vyplácet tady nikdo nediskutuje a mám pocit, že v tom jsme zcela ve shodě. Teď jde o to, jak toho dosáhnout a já se snažím přijít na důvod, proč podle vás platí, že dvojí přiznání téhož čemukoli pomůže. Podle mě nikoli a mělo by to fungovat právě jako ve Vámi zmiňovaném Německu, ale pak zase nechápu zbytek vašich slov a důraz na majetková přiznání, která tam v podobě, jak se diskutují u nás, vůbec nemají. Místo toho tam jsou schopni v klidu porovnat nabyté majetky a příjmy a v případě nesrovnalosti, kterou najdou, po tom jdou, vyšetřují, doměřují. Tak to má fungovat, ne žádné další zbytečné lejstro a potrava pro úřednicko-byrokratickou hydru....

+3/−3
18.4.2013 21:01

A10n74t81o17n49í41n 89K67o57u32n73o71v70s16k31ý 9748340218368

Jo a ještě poznámku - kdybych nikdy v Německu majetkové přiznání nepodával, možná bych vám i věřil, že tam neexistuje. Nebylo lehké jednání na mém místně příslušném FÚ Heilbronn, ale díky mému daňovému poradci (Karl Adolf Pfahl by po 20 let pracovníkem uvedeného FÚ než se osamostatnil), dopadlo vše dobře.

+2/0
18.4.2013 21:03

A28n63t84o28n75í15n 32K95o23u56n11o24v62s36k23ý 9448470778368

Ano, o daňových přiznáních se 20 let diskutuje a hlavní snahou je - dle mého názoru - aby se navrhla ve zcela nesmyslné podobě, se kterou nikdo rozumný nemůže souhlasit.

A ta, po zavedení majetkových přiznání - nemožnost legalizace nakradeného a korupcí získaného je to, proč se tomu politici brání a prohlašují to za komunistický výmysl.

+2/0
18.4.2013 21:08
Foto

Š61t81ě96p72á90n 52B83i50n64k13o 3236684443706

No vidíte. A já právě proto, že nechci, aby se zavedl nefunkční nesmysl, mám s MP, jak jsou navrhovány, problém. Nefunkční paskvil, jednoduché politické body, zkuste si o tom něco dohledat. O povinnosti přiznávat přírůstky 5M ročně a více, u nemovitostí 20 apod. Tohle nás fakt směrem k Německu neposune......

+2/−2
18.4.2013 21:16

A53n84t89o24n56í16n 11K26o44u75n21o55v17s20k45ý 9578700838958

Já prostě nevěřím, že nějaký politik u nás si funkční majetková přiznání  - v libovolné podobě - opravdu přeje. Předvolební boj už začal a jestli si to někdo vybral jako téma, prima.

Ale zase to dopadne tak jako vždycky - politik slibuje a volič volí.

Nestane se nic.

Nikdo si nedá tu práci, aby jen zaplatil překlad z němčiny do češtiny.

+3/0
18.4.2013 21:35
Foto

Š97t59ě54p30á90n 93B74i90n64k66o 3916104863656

Pane Antoníne, věřím vám, že jste v DE podával na FŮ vysvětlení v souvislosti s případným rozporem mezi vašimi příjmy a majetkem, ale zcela jistě jste tam nepodával zvláštní majetkové přiznání tak, jak ho diskutují a chtějí zavést socialisté v ČR. A o tom to celé je a točíme se tady stále dokola. Prostě si vás FÚ předvolal a vy jste vysvětloval nesrovnalosti. Vtipné je, že se oba shodujeme v tom, jak to má fungovat, ale obávám se, že trochu netušíte, jak to má fungovat u nás, co se vůbec navrhuje. Ale opakuji, zkuste mi prosím odpovědět, jaký druh majetku byste chtěl ještě přiznat nad rámec toho, který už dávno všichni přiznáváme. Možná se opravdu pletu a nějaký takový existuje....

+2/−1
18.4.2013 21:14

2532191505332

No, obvykle je to co nazýváte majetkovým přiznáním jenom součástí daňového přiznání.

+1/0
18.4.2013 21:21

A29n89t71o34n44í46n 31K60o44u44n73o15v17s41k39ý 9728460208978

Vím o sbírce obrazů za 150 mil Kč.

Jsou cenné sbírky známek.

To vše pochopitelně do určitých limitů nepodléhá povinnosti uvést v daňovém přiznání.

V Německu už ale všichni ví, že zlato dokážou dnes detektory kovů nalézt i 2 metry pod zemí...

+2/0
18.4.2013 21:38

A64n97t30o80n24í46n 59K51o75u34n89o63v11s94k33ý 9518920338728

Pořád nám chybí to podstatné:

1) Uvést veškerý, zákonem stanovený, majetek a podepsat se pod to.

Ne že budu vyprávět, že se katastrální úřad spletl, nebo že někdo zfalšoval můj podpis na návrhu na vklad.

2) Přesné stanovení sankcí.

3) Vazba na trestní zákoník - zaplať a ještě si jdi posedět (od určité hranice)

4) Kontrola a dodržování zákona. Preventivně nepůsobí ani tak výše trestu, preventivně působí hlavně jeho neodvratnost.

+1/0
18.4.2013 21:45
Foto

V25á18c98l39a58v 40C27h59u58c60h70m23a 6295421208856

Trochu z toho začínáte asi blbnout.

1) Veškerý nebo zákonem stanovený .. ujasněte si to a hlavně, si ujasněte který by to tedy měl být ten zákonem stanovený, který ještě nepřiznáváte a stát o něm neví.

2) Sankce za co? Za nepřiznání příjmů? Nastudujte si daňové zákony a zkuste objasnit jaké sankce vám ještě chybí.

3) Zaspal jste dobu ... v trestním zákoníku je to již dávno.

4) To je to hlavní, co je u nás problém. Berňáci kolikrát buzerují drobné podnikatele a velké firmy nechávají bez povšimnutí.

0/−2
19.4.2013 16:27

A34l97b18e57r87t 84C93e54c36h54l 3790719191839

Mlč, drzá odesácká Chuchmo !!! ;-€ ;-O Rv

0/0
2.5.2013 22:16

B89r45o48n73i94s89l64a68v 71Š50i96m85o10n90í14k 5202705302897

Za pár let třeba budeme každej den chodit na policejní stanici a tam dokládat a dokazovat, že jsme ted den nic neprovedli, a že jsme nespáchali žádnej dopravní přestupek

+6/−6
18.4.2013 18:56

K19a97r52e83l 75N83o40v23á53k 8123148598546

R^R^R^

0/0
19.4.2013 6:21

O49t74a69k35a74r 54K47e30s30s65l36e67r 7596118837131

majetkova priznani a skarty jsou jen vyhovenim pozadavku ceske ulice, vsimni si kolik cechu zavidi tem druhym majetek a drze tvrdi, ze kdo ma majetek tak ho urcite "nam ukradl" a kolik se soucasne "obava", zda socialni davky nejsou "zneuzivany". - v takovemto spolecenskem  ovzdusi se totalitni zakony navrhuji a prijimaji velice snadno, autore. P:S: Havel sveho casu prohlasil, ze svrzeni komunistickeho rezimu je velmi dulezita vec, ale mnohem dulezitejsi je odstraneni "komunismu v nas" - zavist k bohatym (majetkova priznani) i zavist k chudym (davky) to je prave ten "komunismus v nas " - jeste v roce 2013 - to je prave jiskra k ceste zpatky k totalite.

+1/−7
18.4.2013 18:12
Foto

V50l26a82d59i81m10í84r 46V60o71l88k64o 6750212657669

ale prdlačky...venku to funguje normálně.

+5/−1
18.4.2013 18:22
Foto

Š89t51ě46p34á30n 78B45i25n81k68o 3876424263266

Tak pro přesnost je třeba říct, že tenhle častý argument není tak úplně pravdivý. Například o Německu, Rakousku či Švýcarsku se často tvrdí, že v nich institut majetkových přiznání mají, přitom to vůbec není pravda. Žádné takové přiznání neexistuje, pouze mají instituty, které umožní finančním úřadům vyžadovat vysvětlení od daňových poplatníků v případě, kdy objeví rozpor mezi nabytým majetkem a přiznanými příjmy. A to je princip, kterému rozumím a který zmiňuji i v článku. Je to prostě o tom, že státní správa funguje a využívá platnou legislativu a ne o tom, že když nefunguje, zavede se ještě větší blbost.

+4/−2
18.4.2013 19:26

2252811555202

Znovu: to čemu říkáte majetkové přiznání je jenom několik řádků ) s eventuální specifikací v příloze) v daňovém přiznání.

+1/0
18.4.2013 21:30
Foto

P13a85v30e10l 71M48a88c33h73a12č65e82k 5541192983

O kterých řádcích konkrétně píšete?

0/−1
18.4.2013 21:49

B69r76o17n64i59s81l70a79v 67Š76i23m22o51n30í44k 5562165182657

Jojo, majetkový přiznání jsou takovej dobrej návod, jak sestavit seznam, koho poslat do koncentráku...

+6/−9
18.4.2013 18:10

J17i78ř45í 89Z79e96d44n96í15č42e59k 3983243785439

Majetková přiznání jsou ve většině kulturních a vyspělých státech dávno zavedená,taktéž anonymní akcie je šlendrián ,který u  nás využívají ti největší tuneláři, takže s obojím nelze nesouhlasit.Ještě by měla být zavedena bezpodmínečná povinnost platit daně v té zemi, kde je zisk generován.Většina našich úspěšných podniků je platí všude jinde jen ne u nás.

+10/−3
18.4.2013 18:08

B55r48o17n27i94s37l41a15v 62Š32i58m36o46n12í38k 5552585732877

To, že jsou zavedeny v zemích, které nezažily komunismus, ještě neznaméná, že je to správně...

+4/−9
18.4.2013 18:11
Foto

Š11t29ě33p85á37n 66B24i83n65k47o 3186774973426

Pojďme se vykašlat na to, jestli někde něco je nebo není. Víte o nějakém majetku, který by se měl uvádět do majetkových přiznání a zároveň stát jeho evidenci nevede již dnes? O anonymních akciích nediskutuji, v textu je, že jsem pro jejich zrušení.....

+2/0
18.4.2013 18:15
Foto

L18u73k94á48š 88C23h37o75v73a81n66e30c 8707965938752

Majetková příznání a sKarta jsou dvě naprosto rozdílné problematiky. U sKaret bylo hned od počátku naprosto jasné , že jde o připravovaný , a bezostyšně realizovaný tunel ,se kterým drtivá většiná občanů naprosto nesouhlasila.  Majetková přiznání budou zavedená přinejmenším s dvacetiletým spožděním , bohužel. Tím došlo k obrovskému zašantročení majetku různými převody, proces praní špinavých peněz běžel a běží zcela bez problému , takže v mnoha případech opravdu majetková příznání budou málo funkční. Přesto si myslím , že nebudou zbytečná, jako nejsou zbytečná v mnohá zemích evropy, protože zabránují a znesnadnují rozkrádaní. A pokud budou také dostatečně trestně postihovaná a nekompromisně vyžádovaná , nebudou zbytečná a rozhodně to nebude blbost,jako sKarty.

+8/−1
18.4.2013 18:00
Foto

V85l10a34d35i77m23í32r 61V78o59l80k53o 6740672547549

R^ přesně...jestli to bude na pytel nebo ne bude záležet na provedení...

+5/0
18.4.2013 18:06
Foto

Š59t93ě38p37á43n 16B69i60n60k34o 3556504293176

V pohodě. Stačí, když se vrátíme k jádru mé otázky. Víte o nějakém majetku, který by se měl přiznávat a jehož evidenci stát ke dnešku nemá k dispozici? Snad je z textu patrné, že mi nevadí podstata majetkových přiznání, že souhlasím s kontrolou "daníš"/"máš", ale proboha proč něco dělat dvakrát jenom kvůli tomu, že stát aktuálně nefunguje nebo na něco kašle... ;-)

+1/−1
18.4.2013 18:19
Foto

P95a26v88e89l 60M17a52c72h64a94č51e42k 5681382413

Jedná se o okamžikové situace - popsal jsem to dole u vašeho dotazu.

0/0
18.4.2013 19:05
Foto

V83á11c15l37a22v 69C76h68u65c42h78m40a 6725741528676

Majetková přiznání budou sloužit stejně jako dnes slouží nicneříkající audity ve státní správě. Když se objeví nějaký šťoural, ukáže se lejstro, že je vše v pořádku a všem se zavřou huby. Nemyslící jedinci to přijmou a ti kdo ty rozkrádačky vidí budou mít ještě menší šance na cokoliv poukázat.

+1/−1
18.4.2013 17:47
Foto

V80l42a71d63i63m63í84r 16V46o11l86k38o 6430852107479

Jak já to jenom dělám...podnikám, nezávidím, rudej nejsem....a majetková přiznání mě přesto neděsí....

...už asi vím, já blbec si za těch x let ještě nenakradl....neodpustitelný šlendrián.;-)

+6/0
18.4.2013 17:41
Foto

V40l29a75d33i49m23í16r 46V29o57l32k57o 6800762797969

p.s. což neznamená, že od toho lejstra čekám nějaký zázrak...ale ani mě neleká;-)

+2/0
18.4.2013 17:43
Foto

Š21t36ě70p98á95n 74B76i29n25k98o 3896204823476

To není o tom, jestli děsí nebo neděsí. Tímhle úhlem pohledu jsou mi úplně fuk. Podle mě jsou prostě zbytečná a jenom oddálí skutečné řešení toho celého průšvihu. Toho se děsím spíš. Prostě proč dokola přiznávat, co už přiznáno je a vydávat to za systémové řešení, to nechápu. Ale mohu se mýlit. Je-li nějaký zásadní majetek v cenové hladině, o které se mluví a který se ještě nepřiznává, nemám s tím problém. Ale vše, co je v článku uvedeno, dávno registraci podléhá. Napadá vás ještě něco dalšího, co by mělo být předmětem majetkových přiznání?

+1/−1
18.4.2013 17:45
Foto

V35l79a41d41i98m53í97r 29V28o66l36k35o 6430162407379

asi fakt záleží, jak to celé bude nastaveno...myšlenka, že by fakt, že vlastním výrazně víc majetku než odpovídá daň. přiznání měla v každém normálním státě vést k mnohaletému vězení...min za daň. únik mi není cizí...jestli socanské lejstro tomu pomůže či ne předem nevím, ale vcelku bych to i přivítal;-)

+2/0
18.4.2013 17:50
Foto

Š35t69ě31p88á27n 16B24i10n50k65o 3516554173506

Jasně, souhlas. Já to vidím podobně. Proto píši, že bych rozuměl diskuzi o prokázání původu nabytého majetku, zrušení anonymních akcií i Finanční policii, ale omlouvám se, prostě nevěřím, že duplicitní přiznání již jednou přiznaného cokoli vyřeší. Fakt se bojím, že se tím podstatná část lidí nechá opít a krást se bude zvesela dál. Mně by fakt stačilo, kdyby mi někdo odpověděl, co by v těch přiznáních mělo být a co již teď není registrováno.

+2/0
18.4.2013 18:00

B32r94o63n81i31s52l25a48v 76Š35i98m91o18n13í72k 5702405702887

Nehledě na to, že je to, kromě naprosto perfidní úřední buzerace další útok na soukromí a svobodu. Pokud má stát pochybnosti o nabytí něčího majetku, je na něm, aby prokázal, že jej dotyčný nabyl v rozporu se zákonem !

+1/−7
18.4.2013 18:14
Foto

Š87t72ě30p88á92n 30B28i64n40k90o 3436124513216

Broňo, přál bych ti US berňák, ten by tě vyléčil. Ale ono by stačilo i sousední Německo. Zkus tam nebo tam být roky ve ztrátě, nezdanit ani korunu a "mít"....... Nikdo se s tebou bavit nebude.

+9/0
18.4.2013 18:17

B76r44o40n71i61s84l87a21v 85Š91i94m89o34n97í21k 5362785342807

Ale to je problém berňáku, ne občana...

+1/−5
18.4.2013 18:21
Foto

Š66t28ě76p11á16n 69B61i13n86k83o 3576434333566

Broňo ne, máš to popletené. Pokud stát prokáže, že sis vydělal méně než jak odpovídá drženému majetku a prokáže již tento fakt, je na tobě, abys situaci vysvětlil. Nebo spíš - mělo by být.

+4/0
18.4.2013 19:28

2792401685422

To je problém především občana, berňáku nic nehrozí.

+1/0
18.4.2013 21:34

B98r78o84n10i76s86l37a93v 12Š94i30m53o14n21í18k 5312835912107

A pokud státní správa funguje tak, jak funguje, není divu, že se snažíme jí na to přispívat jen to neoptimizovatelné minimum

+2/−5
18.4.2013 18:23
Foto

P42a33v11e10l 81M11a36c37h58a71č42e53k 5661522923

Každá mince má dvě strany.

Tady jde z jedné strany o politické body a z druhé strany o minimalizaci šancí možné kontroly nelegálně nabytého majetku. 

Obojí je blbost.

+1/0
18.4.2013 17:32
Foto

Š79t55ě94p66á51n 88B73i22n66k65o 3816424793466

Tak nechme stranou tu stranu s politickými body ;-), ale jak se šance minimalizují opětovným přiznáním již jednou přiznaného? To bych se raději bavil o Finanční policii a povinnosti prokázat původ nabytého majetku, o zrušení anonymních akcií nemluvě.

+1/0
18.4.2013 17:47
Foto

P34a11v71e87l 40M35a19c96h77a13č98e49k 5581772313

Zapomínáte na okamžikové situace., Tedy takové případy, jako je třeba Rath, když u někoho najdou peníze či jiný majetek, který ještě nedokázal skrýt a to by se porovnalo s majetkovým přiznáním. To je ta částečná šance.

0/0
18.4.2013 19:02
Foto

V69á50c62l11a20v 40C62h36u27c50h20m68a 6215431438986

A k čemu vám to bude? Jak mu nabyl majetek zjistíte porovnáním jiných státních evidencí. To že se u Ratha našly hotové peníze je vám k ničemu, pokud neprokážete, že je nabyl nějak nelegálně. A je tisíc a jeden způsob jak nárůst majetku lehce zlegalizovat. U Ratha se navíc řeší korupce a ne nepřiznaný majetek.

+1/0
18.4.2013 19:11
Foto

Š67t56ě90p34á69n 70B65i36n26k83o 3816764903676

To je ale kardinální nesmysl. Majetková přiznání nemají s "okamžikovými" situacemi vůbec co dělat, vždyť se porovnává evidovaný majetek s příjmy za určité období, okamžik nehraje roli. Jak víte, že částku, kterou má osoba u sebe právě teď, nevykáže v rámci období coby řádný příjem (teď to nevztahujme na tento konkrétní případ)? Je to stejný nesmysl, jako kdyby FÚ penalizoval v půlce měsíce plátce DPH, že ještě nezaplatili daň.

0/0
18.4.2013 19:42



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.