Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠB

Štěpán Binko

16. 3. 2008 9:45
Další díl

Tak jsem právě dopsal a zveřejnil další díl, snad se bude líbít. ;-)R^

0 0
možnosti
ZF

fuset

12. 3. 2008 20:33
to je doba

Je rozdíl mezi tím, když jsou rozestupy mezi jednotlivými díly kvůli tomu, aby se udrželo napětí. Tohle už je ale mega dlouho. Už na to peču. Už jsem skoro zapomněl co bylo na začátku:-(Rv(Y)

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

13. 3. 2008 23:11
Re: to je doba

Já doufám, že si to osvěžíte a přízeň té sérii zachováte ;-). Dneska jsem přidal pár odstavců, zbytek zítra. Ono se opravdu  píše jinak, když jste doma nemocen a máte čas.... Věřte, nedělám to schválně. Jakmile další díl bude hotov, bude tu R^

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

10. 3. 2008 18:30
Pokracovani

Je, to je mile ze se na to nekdo tesi, verte, ze to potesi. Nebojte, na pokracovani se pilne pracuje, byt pripravu novych dilu zbrzdil navrat do pracovniho procesu, ale dobra zprava je, ze mam po dlouhe dobe dovolenou a notebooka s sebou a pisu kazdou volnou chvili a s novymi dily si hraju a doufam, ze tu budou co nevidet.;-)

0 0
možnosti
VD

dufca7

12. 3. 2008 18:50
Re: Pokracovani

mám už abstinenční příznaky, těžko píšu přes třas rukou:-)v rámci zachování zdraví mého a ostatních by už to mohlo být co?co?nic?ok...počkám,ale neručím, že to přežiju:-)jinak gratuluji, je to opravdu povedené, čtenáře máte dokonale v hrsti...R^

0 0
možnosti

Dáša

9. 3. 2008 20:41
sliby......

tak je 9.3. ...a stále nic :-(

0 0
možnosti

martina

7. 3. 2008 15:04
pokračování!!!

Tak kdy to dopíšete?to to radši tak neprotahujte a napište to celé.jsme netrpelivý:)

0 0
možnosti
C

Cody666

7. 3. 2008 10:55
aaaa

autor maze kriticke reakce R^

0 0
možnosti

Štěpán Binko

7. 3. 2008 13:21
Re: aaaa

Autor si nemůže smazat nic a věřte mi, že občas toho lituji.

Pláčete na nesprávném hrobě.......R^

0 0
možnosti

nat

5. 3. 2008 0:39
zapomněla jsem se zeptat

kdy bude pokračování toho thrilleru?

Lákalo mě to napsat ve fonetické podobě ve výslovnosti žáka páté třídy ZŠ, ale odolala jsem:-)

0 0
možnosti

Štěpán Binko

5. 3. 2008 7:11
Re: zapomněla jsem se zeptat

Píšu, píšu. Po předchozích zkušenostech nechci už nic slibova, ale když to dobře půjde tak dnes večer nebo zítra. ;-)

0 0
možnosti
AH

nyny.

4. 3. 2008 16:16
auauauau

Úplně jsem trpěla za Vás, to pochopí jen člověk, který ví, že v okamžiku, kdy střeva sevře křeč, má asi jen 20 vteřin na to najít wc, že je to většinou v situacích, kdy wc v nedohlednu či na neznámé půdě, nemusím zdůrazňovat. Ale článek je to úžasný hihiiiiiiiiiiihahahaa, ovšem táhnout to na tak dlouhej seriál je na mrtvici !!!!!!! stařenka je netrpělivá

0 0
možnosti
MP

MirkaP

4. 3. 2008 15:47
Opravdu dobré

a to to ještě není všechno... historka pěkně graduje, vyprávěčův styl se mi líbí, takže jen tak dál!

R^

0 0
možnosti
MP

MirkaP

4. 3. 2008 15:48
Re: Opravdu dobré

jo prosím vás, na P.M. se vycvajzněte. Já to pravdu nejsem, i když máme v monogramu stejná písmenka.

0 0
možnosti

Daniel

4. 3. 2008 14:14
fakt dost dobrý

Fakt se bavím, vynikající. Zkuste to dát někomu jako námět na scénář, mohlo by to být i celovečerní film, v hlavní roli vidím Rowan Atkison :-)

0 0
možnosti

Štěpán Binko

4. 3. 2008 14:40
Re: fakt dost dobrý

Ty jo. To mě nenapadlo, ale asi je to fakt typická Beanovská skeč. Asi bych umřel smíchy ;-D.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS